Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscală (ANAF) recomandă interacţiunea la distanţă cu unităţile fiscale, în contextul răspândirii infecţiei cu coronavirus (COVID-19), şi le reaminteşte contribuabililor că obligaţiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanţă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Astfel, pentru depunerea declaraţiilor fiscale, pot fi folosite mai multe servicii electronice oferite de ANAF şi Ministerul de Finanţe: Spaţiul Privat Virtual (SPV)  – disponibil pe site-ul agenţiei, www.anaf.ro, iar pentru depunere on-line, informaţii suplimentare sunt disponibile tot pe site-ul agenţiei, la linkul: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depunere_persoane_fizice.

Declaraţiile se depun prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro, utlizând certificate digitale calificate.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Formularele/declaraţiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili şi prin fax sau servicii de curierat.        

De asemenea, pentru efectuarea plăţilor, pot fi folosite servicii oferite de terţi: Internet banking sau www.ghiseul.ro.

Informaţii generale în domeniul fiscal şi IT se pot obţine la Call-center, la numãrul de telefon 031.403.91.60.
       
De asemenea, contribuabilii înrolaţi în SPV pot obţine informaţii în scris prin intermediul Formularului de contact disponibil în acest serviciu – pot obţine informaţii generale în domeniul fiscal şi IT precum şi informaţii privind situaţia fiscalã proprie, iar contribuabilii care nu sunt înrolaţi în Spaţiul Privat Virtual, prin intermediul Formularului de contact de pe site-ul agenţiei - pot obţine informaţii generale în domeniul fiscal şi IT.

Contribuabilii pot obţine noutãţi legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal ce este disponibil în Spaţiul Privat Virtual şi pe site-ul ANAF. De asemenea, contribuabilii pot solicita agenţiei comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitãri în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât în Spaţiul Privat Virtual, cât şi pe site.

”Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã informeazã contribuabilii cã lucrul cu publicul se desfãşoarã în unitãţile fiscale exclusiv în incinta spaţiilor destinate primirii contribuabililor”, mai arată ANAF.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.