Purtătorul de cuvânt al PNL Ionuţ Stroe a comentat plângerea depusă la Parchet de liderul AUR George Simion cu privire la costurile campaniei de promovare a cărţii preşedintelui PNL Nicolae Ciucă, intitulată ”Un ostaş în slujba ţării”, afirmând că Simion induce lumea în eroare, la fel cum o face prin panourile publicitare în care le promite românilor case la preţuri inexistente pe piaţă, în timp ce cartea lui Ciucă e reală şi va apărea în curând. ”Cartea lui Ciucă e reală, nu ca promisiunile false de 35.000 de euro ale lui Simion”, a afirmat Stroe.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”George Simion induce lumea în eroare, la fel cum o face prin panourile publicitare în care le promite românilor case la preţuri inexistente pe piaţă. Mai mult de atât, îşi promovează un plan electoral în afara perioadei legale pentru acest tip de campanie. Apropo de campania sa, aceasta va costa aproape un milion de euro. Atenţie, AUR va băga un milion de euro să promoveze minciunile lui George Simion. Diferenţa dintre campania PNL şi cea a AUR este, aşadar, una principială şi este una ca de la cer la pământ”, a declarat Stroe pentru News.ro.

Conform purtătorului de cuvânt al PNL, cartea preşedintelui partidului, Nicolae Ciucă, este ”un angajament real, ea urmează să apară în curând, iar toate veniturile vor fi direcţionate către acţiuni caritabile”.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

”În cazul AUR vorbim de publicitate mincinoasă şi o promisiune nerealizabilă, considerată de toţi specialiştii o înşelăciune şi o bătaie de joc. Ca atare, în loc să meargă la Parchet să depună sesizare împotriva PNL, îi recomandăm să mai meargă o dată acolo să se autodenunţe pentru înşelăciunea pe care o practică în raport cu românii”, conchide Stroe.

Preşedintele AUR, George Simion, a depus plângere joi, pe numele preşedintelui PNL, Nicolae Ciucă, solicitând ca procurorii să verifice modul în care a fost cheltuită suma de două milioane de euro pentru panourile de promovare a cărţii liderului PNL, ”Un ostaş în slujba ţării”.

PNL a explicat joi, referitor la panourile de promovare a cărţii lui Nicolae Ciucă ”Un ostaş în slujba ţării”, că, în calitate de principal partid al dreptei, consideră că este important ca oamenii să cunoască experienţa şi viziunea preşedintelui partidului, principalul vector de imagine al formaţiunii, subliniind că acţiunea este realizată ”într-un mod perfect transparent şi legal”. De asemenea, liberalii precizează că panourile publicitare au fost rezervate şi contractate încă din februarie 2024 pentru întregul an şi nu au fost destinate exclusiv promovării cărţii preşedintelui, fiind utilizate şi pentru evenimente precum Congresul Partidului Popular European şi pentru Ziua Partidului. PNL propune şi o comparaţie a sumelor investite de PNL cu cele alocate de alte partide pentru întregul mix de comunicare, susţinând că ”dintre formaţiunile politice, PSD a cheltuit cele mai mari sume pentru activităţi de promovare”.
Explicaţiile PNL vin după ce jurnaliştii de la snoop.ro au relatat că PNL a plătit 2 milioane de euro din bani publici pentru promovarea cărţii  lui Nicolae Ciucă, ”Un ostaş în slujba ţării”. Discuţia pe această temă a dus la un schimb de replici între liderul PSD Marcel Ciolacu şi Ciucă.
”PNL a comunicat, la întrebările Snoop, că din luna mai şi până azi a cheltuit «din subvenţii acordate de la bugetul de stat» 510.000 de euro pe lună pe 400 de panouri stradale care promovează cartea lui Nicolae Ciucă, un proiect personal finanţat din bani publici. Partidul a mai achitat 450.000 de euro pentru producerea şi montarea afişajului în toată ţara”, relatează sursa citată.
Marcel Ciolacu a evitat să comenteze subiectul, declarându-se însă convins că , având în vedere intensa promovare, cartea lui Ciucă va fi ”un best-seller”.
În replică, Ciucă i-a recomandat lui Ciolacu ”să citească şi el cartea, poate avea multe de învăţat”.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.