Senatorul Sorin Lavric a anunţat că partidul AUR susţine iniţiativa Autorităţii Electorale Permanente (AEP) care prevede ca toate site-urile şi toate trusturile să fie obligate ca atunci când difuzează un material de propagandă politică să marcheze acele conţinuturi.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Potrivit lui Sorin Lavric, AUR nu îşi face iluzii că această iniţiativă va trece, pentru că „această mezalianţă dintre liberali şi social-democraţi va bloca această iniţiativă a AEP”, mai arată comunicatul de presă al formaţiunii.

„Autoritatea Electorală Permanentă a venit cu o idee cât se poate de lăudabilă şi anume ca în legea finanţării partidelor să introducă un articol prin care toate site-urile şi toate trusturile să fie obligate ca atunci când difuzează material de propagandă politică să marcheze acele conţinuturi. Important este ca publicul, atunci când primeşte un material de propagandă, să ştie că acolo e vorba de reclamă politică, de publicitate şi în niciun caz de ştiri. Fără aceste însemne este foarte uşor să confunzi adevărul cu minciună. Suntem cu totul de partea acestei iniţiative a AEP”, a explicat senatorul AUR.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Sorin Lavric a atras atenţia cu privire la un protest care a avut loc din partea PSD cu privire la această iniţiativă, prin declaraţiile lui Alfred Simonis. Senatorul AUR a precizat că, prin argumentele invocate de Alfred Simonis, PSD încearcă să ascundă colaboratorii şi trusturile care sunt plătite şi aservite de PSD.

„Un protest a venit din partea PSD prin gura domnului Alfred Simonis, care a spus că nu putem să marcăm toate materialele de propagandă, pentru că, în felul acesta, adversarii noştri vor cunoaşte de la bun început care sunt strategiile noastre subtile. Ce strategii subtile poate pune PSD în nişte pseudo-ştiri, adică într-un material de propagandă în care caută să îi terfelească pe adversari şi să se pună pe ei înşişi într-o lumină bună, mi-e greu să spun. O strategie nu se face pe termen scurt. Domnul Simonis propune că această marcare a materialelor de propagandă să se facă după 30 de zile de la apariţia lor. După 30 de zile de la apariţia lor nimeni nu mai dă timpul înapoi pentru a se uita la ce ştiri au fost acum o lună, ca să vadă câtă minciună şi cât adevăr este acolo. Actualitatea ştirilor se măsoară în zile, dacă nu chiar în ore. După câteva zile orice ştire se răceşte şi nu mai are nicio importanţă. Alfred Simonis când propune acest amendament nu îl interesează câtuşi de puţin distingerea între adevăr şi minciună, ci altceva: să ascundă colaboratorii şi trusturile care sunt plătite şi aservite de PSD. Îl credeam pe domnul Simonis mai isteţ, însă se pare că isteţimea dânsului se mărgineşte la interpretarea cât se poate de sofistică şi falsă a regulamentului din Camera Deputaţilor. Aici el dezvăluie faptul că prin aceste pseudo-ştiri ale PSD-ului ei ascund adevăratele lor intenţii. În plus, domnul Simonis face confuzia între tactică şi strategie. Strategia unui partid nu se face din 30 în 30 de zile, se face pe termen lung, pe ani. În schimb, tacticile dinăuntrul strategiei se pot modifica”, a adăugat Lavric.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.