La aproape doi ani de la lansare, serviciul eMAG Genius a ajuns la peste 340.000 de clienţi care au adoptat cumpărăturile online în rutina obişnuită şi se bucură de un nou stil de shopping fără efort. Livrarea rapidă, gratuită şi flexibilă a adus clienţilor Genius economii în bani, dar le-a adus şi timp liber pentru activităţile importante din vieţile lor. Astfel, un client Genius care a folosit serviciul timp de un an, a economisit, în medie, 374 de de lei din taxele de transport pe care le-ar fi plătit pentru aceleaşi comenzi, dacă nu ar fi avut abonamentul.
În plus, a economisit, în medie, patru zile pe an comandând online tot ce are nevoie, comparativ cu cineva care merge la supermarket sau la mall. Clienţii îşi pot verifica nivelul economiilor pe care le-au făcut folosind serviciul Genius din contul lor de client.
„Comerţul online a transformat şi va continua să modeleze obiceiurile de consum ale românilor, prin economia de timp, bani şi efort. În contextul în care preţurile sunt mai mari, iar bugetele disponibile nu au evoluat semnificativ, fiecare decizie financiară este cântărită mai atent şi clienţii se orientează către soluţii mai avantajoase de a comanda produsele de care au nevoie. Serviciul eMAG Genius este un abonament la cumpărături fără efort şi o soluţie prin care clienţii pot economisi, mai ales în aceasta perioadă”, a declarat Andrei Şercanean, VP ecommerce Services eMAG.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Ultimii doi ani au marcat schimbări în obiceiurile de consum ale oamenilor, iar comerţul online a devenit mai accesibil. În acest context, clienţii şi-au diversificat coşul de cumpărături, comandând produse din mai multe categorii. În medie, un client Genius plasează câte o comandă pe săptămână cu livrare gratuită din categorii diverse, de la băuturi, produse pentru copii, îngrijire personală, curăţenia casei, fashion, până la produse pentru casă şi grădină, testând permanent categorii noi. Clienţii Genius beneficiază de livrare gratuită la easybox sau prin curier şi pot alege dintr-o ofertă dedicată de produse cu beneficii Genius atât din oferta eMAG cât şi din oferta comercianţilor prezenţi pe eMAG Marketplace.
Clienţii au aşteptări tot mai mari legate de uşurinţa în livrare, flexibilitatea şi predictibilitatea serviciilor, iar livrarea la easybox este printre metodele preferate. Astfel, 70% dintre comenzile realizate de clienţii Genius sunt cu livrare la una dintre cele peste 2.700 de unităţi easybox, care le permite să ridice la orice oră produsele comandate dintr-un punct fix aflat în proximitatea casei sau a biroului.
Clienţii eMAG Genius au posibilitatea de retur într-o perioadă extinsă la 60 de zile, de restituirea instant a banilor pentru retururile la easybox.
Serviciul Genius poate fi testat gratuit de către clienţii din toată ţara, timp de trei luni, şi are acoperire naţională, fiind disponibil în toate reşedinţele de judeţ din ţară şi în localităţile din proximitatea acestora.
Despre eMAG
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc şi prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De 20 de ani, compania investeşte constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienţii să economisească timp şi bani, şi a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria şi Ungaria. Cu o gamă de produse în continuă creştere atât prin oferta proprie, cât şi prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta şi comanda orice, de oriunde. Clienţii beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox şi livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul Genius pentru abonaţi, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanţare în rate prin eCredit sau servicii de eşalonare a plăţii precum Buy now, pay later sau Slice it, şi aplicaţia de mobil.
(Articol susţinut de eMAG)
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.