Antreprenorii români din programul cross-border eMAG Marketplace care vând în trei ţări- România, Ungaria şi Bulgaria- au înregistrat vânzări suplimentare de 40% în prima jumătate a acestui an pentru produsele activate în aceste ţări, în plus faţă de vânzările realizate pentru aceste produse doar în România.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

„Investim permanent pentru a îi susţine pe antreprenorii români şi a le oferi încrederea că produsele lor pot ajunge în casele a peste 35 milioane de oameni din cele trei ţări. Cu ajutorul tehnologiei de care azi dispunem şi a investiţiilor uriaşe în infrastructură din ultimii doi ani, punem la dispoziţia acestora programe care să îi ajute să îşi dezvolte afacerea în întreaga regiune, fie că vorbim despre opţiuni de creştere a vizibilităţii, sisteme de logistică integrată sau opţiuni avantajoase de livrare. Creşterea accelerată a celor 5.000 de antreprenori români prezenţi pe eMAG Marketplace arată că acesta este cel mai simplu mod de a te dezvolta şi o inspiraţie pentru orice business, în oricare etapă s-ar afla”, a spus Stejara Pircan, senior VP eMAG.

Programul cross-border: traducere pentru 5 milioane de produse cu ajutorul AI şi sincronizare fără costuri a stocurilor şi preţurilor

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Lansat în urmă cu aproape doi ani, programul cross-border, care facilitează accesul sellerilor pe pieţele vecine din Ungaria şi Bulgaria, a fost îmbunătăţit constant cu noi funcţionalităţi. Traducerea în alte două limbi pentru produsele care urmează să fie vândute pe altă piaţă decât cea de origine, fără costuri suplimentare, este una dintre acestea. În ultimul an, cu ajutorul tehnologiei şi al inteligenţei artificiale, 5 milioane de produse au beneficiat de traducere mai rapidă prin programul regional cross-border. Pe lângă traducere, produsele listate de selleri beneficiază şi de conversia automată a preţurilor în monedele locale, precum şi de opţiuni de sincronizare a stocurilor şi preţurilor între platforme.

Investiţii de 25 milioane de lei anul acesta pentru susţinerea sellerilor care vând regional în trei ţări

Anul acesta, investiţiile eMAG în susţinerea sellerilor care vând cross-border se ridică la 25 milioane de lei şi sunt direcţionate în special în livrare. Aceste investiţii se înscriu în planul eMAG pe termen lung de ajuta sellerii să se dezvolte în regiune şi de a răspunde noilor obiceiuri de shopping ale oamenilor care preferă livrarea flexibilă.

Totodată, începând din această primăvară, eMAG a dezvoltat programul Fulfilment by eMAG (FBE) cross-border, dând astfel sellerilor posibilitatea de a livra direct din depozitul din România, în Ungaria şi Bulgaria, la aceleaşi costuri. eMAG se ocupă de toată logistica, de la recepţie, depozitare, picking, împachetare, livrare, relaţii cu clienţii sau retur prin intermediul serviciului FBE. Numărul de produse incluse în programul FBE a crescut în ultimul an cu peste 45%, iar articolele eligibile sunt incluse şi în programul Genius cu livrare rapidă şi oferte exclusive.

Despre eMAG

Înfiinţată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria şi Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienţii din întreaga regiune să economisească timp şi bani. Cu o gamă de produse în continuă creştere pe care le pune la dispoziţia clienţilor împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta şi comanda orice, oricând şi oriunde. Clienţii din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicaţia mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicaţii de comerţ electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, şi aplicaţia de mobil. Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziţie de programe şi instrumente care îi ajută să îşi scaleze business-ul în Europa Centrală şi de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicaţia mobilă sau campaniile desfăşurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informaţii despre eMAG. accesaţi about.emag.ro.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.