O campanie care avea ca scop reunirea familiilor separate la graniţa SUA-Mexic din cauza politicilor de imigraţie impuse de administraţia Trump, a strâns 7,5 milioane de dolari în patru zile, devenind astfel cea mai mare strângere de fonduri din istoria Facebook, scrie The Guardian.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Campania, denumită „Reuneşte un părinte imigrant cu copilul său”, strânge fonduri pentru Centrul pentru Educaţie şi Servicii Legale pentru Refugiaţi, un ONG din Texas care furnizează consiliere juridică pentru imigranţi.

Pagina campaniei a comunicat că toţi banii strânşi se duc către „finanţarea cauţiunilor pentru elibera părinţii pentru a se reuni cu copiii lor” şi pentru a „asigura reprezentare legală pentru fiecare copil din tribunalele pentru imigraţie din Texas”.

Evenimente

27 iunie - Maraton Profit News TV - Maraton Made in Romania (ediția a II-a)
30 iulie - Maraton Profit News TV - Inteligența Artificială în Economie

Charlotte şi Dave Willner, un cuplu din California care a început campania, au declarat că ţinta iniţială era de 1.500 de dolari, care este cauţiunea minimă pentru azilanţi: „Începem cu 1.500 de dolari şi vedem cât de departe o să ajungem”, au scris ei.

Aceasta este cea mai mare campanie de strângere de fonduri din istoria Facebook iar directorul de comunicare al companiei a confirmat că au existat peste 100.000 de donaţii, cu o medie de 50 de dolari de persoană.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.