Operaţiunile British Airways au revenit la normal marţi, după defecţiunea IT care a obligat compania să anuleze mii de zboruri în weekendul care s-a încheiat, relatează BBC News.
“Sistemele noastre IT funcţionează din nou şi vom opera programul complet de zboruri de pa Heathrow şi Gatwick”, a anunţat compania, precizând încă că “ar putea dura ceva timp” pentru a le returna bagajele pasagerilor din week-end.
Anterior, directorul general al British Airways, Alex Cruz, a acuzat o problemă la alimentarea cu energie electrică pentru problemele care au afectat 75.000 de oameni.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
„A fost o fluctuaţie de tensiune şi a existat un sistem de back-up, dar nu a funcţionat în acel moment. A fost reactivat după câteva ore, în urma unor schimbări hardware (…). Ne vom asigura că nu se va mai întâmpla”, a spus Cruz în primul său interviu după pana informatică.
Potrivit lui, probelemele au afectate “întreaga operare a sistemelor noastre – bagaje, operaţiuni, procesare”.
Atenţia se îndreaptă în continuare către impactul financiar pe care îl va suferi compania. British Airlines va trebui să plătească atât consumaţia, cât şi cazarea a mii de pasageri, iar analişti cred că nota de plată s-ar putea ridica la zeci de milioane de lire sterline.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...