Căile ferate din India anunţă luni că că a dispus o anchetă, după ce un marfar - aproximativ 50 de vagoane cu pietriş - a parcurs 70 de kilometri, în nordul ţării, fără conductor, cu 100 de kilometri pe oră, relatează AFP.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Am ordonat o anchetă”, a anunţat un purtător de cuvânt al Northern Railways, Deepak Kumar, la o zi după incident, precizând că nu s-a înregistrat nicio victimă.

Duminică, aproximativ 50 de vagoane încărcate cu pietriş au circulat ”singure”, cu 100 de kilometri pe oră, din statul Jammu şi Caşmir (sud) până în statul Punjab (nord).

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Cursa nebună a trenului a fost oprită cu ajutorul unor blocuri de lemn plasate pe şine.

Incidentul a avut loc la plecarea din Gara Jammu, unde trenul a staţionat pentru a permite schimbarea echipajului, scrie presa locală.

După debarcarea conductorului şi echipajului acestuia, trenul a plecat singur, la vale.

Toate pasajele la nivel de pe ruta marfarului au fost închise, în vederea evitării unui accident.

India, care deţine una dintre cele mai vaste reţele feroviare din lume, a înregistrat un număr mare de accidente de tren sângeroase în istoria sa.

Siguranţa s-a îmbunătăţit în ultimii ani, în urma unor investiţii şi îmbunătăţiri tehnice.

Cel mai sângeros accident din istoria Indiei rămâne un accident, la 6 iunie 1981, în statul Bihar (est), unde şapte vagoane ale unui trren care traversau un pod peste râul Bagmati au căzut în râu, un accident soldat cu 800 până la 1.000 de morţi.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.