Netflix a fost cel mai vizionat serviciu de difuzare online şi a ocupat în Top 10 Nielsen mai multe poziţii decât toate celelalte platforme de difuzare online la un loc. Până acum, serialele originale de pe Netflix s-au aflat pe primul loc în 46 din 48 de săptămâni şi aproape jumătate dintre primele locuri dedicate săptămânal filmelor difuzate online au fost ocupate de lungmetraje de pe Netflix.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Anul acesta, au fost lansate cinci dintre cele mai populare 10 seriale în limba engleză din toate timpurile de pe Netflix: „Stranger Things 4”, „Wednesday” şi „Dahmer-Monstru: Povestea lui Jeffrey Dahmer” (care au depăşit pragul de 1 miliard de ore de vizionare), precum şi sezonul 2 al serialului „Bridgerton” şi „Inventând-o pe Anna”.

De asemenea, efectul Netflix a reuşit să împingă melodii din anii '80 în fruntea clasamentelor muzicale. „Running Up That Hill" a fost al şaselea cel mai căutat cântec, iar Kate Bush a fost al şaptelea cel mai căutat artist, piesa ei ocupând locul 10 în topul popularităţii de pe TikTok în 2022.

Evenimente

14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
20 noiembrie - Eveniment News.ro - Orașul meu - Acasă și la birou

„Wednesday” a reuşit să ajute la revenirea a nu mai puţin de două hituri, respectiv „Goo Goo Muck" al trupei The Cramps şi „Bloody Mary" al lui Lady Gaga. În mai puţin de o lună, hashtagul #WednesdayAddams a fost folosit de peste 19 miliarde de ori pe TikTok, şi până şi Lady Gaga s-a alăturat acestui trend viral.

Beretele roşii au fost extrem de apreciate datorită fanilor serialului „Emily în Paris”, copiilor din Roald Dahl - „Matilda”: Musicalul şi chiar şi datorită lui Thing (Mână).

În medie, abonaţii Netflix au vizionat lunar producţii din şase genuri diferite, de la drama istorică „Împărăteasa” la drama din lumea sportului cu Adam Sandler, intitulată „Marea încercare” şi drame romantice precum sezonul 4 din „Virgin River” şi thrillerul „Bănuiala inimii”.

Topul săptămânii 19-25 decembrie

În săptămâna 19-25 decembrie, „La cuţite: Misterul din Grecia” a ajuns pe primul loc în clasamentul global al filmelor, fiind vizionat de abonaţi din 35 de milioane de locuinţe (82,1 milioane de ore de vizionare împărţit la 2,3 ore, adică durata filmului) din peste 93 de ţări, cu toţii încercând să dezlege misterul şi să afle cine este vinovatul.

Fanii abia au aşteptat să vadă ce se întâmplă în sezonul 3 al serialului „Emily în Paris”, care a ocupat locul 2 cu 117,6 milioane de ore de vizionare şi a fost prezent în Top 10 în 93 de ţări. Premiera sezonului 3 a avut un succes şi mai mare decât premierele primelor două sezoane, sezonul 1 revenind, de asemenea, în Top 10 după mai mult de doi ani de la lansare. Accesează top10.netflix.com pentru a vedea toate filmele şi serialele aflate în Top 10 în această săptămână.

Retrospectiva celor mai mari succese din 2022

„Stranger Things 4”, „Wednesday” şi „Dahmer-Monstru: Povestea lui Jeffrey Dahmer” au depăşit pragul de 1 miliard de ore de vizionare, precum şi sezonul 2 al serialului „Bridgerton” şi „Inventând-o pe Anna”.

Trei dintre cele mai populare 10 filme în limba engleză din toate timpurile de pe Netflix au avut premiera în acest an: „Proiectul Adam”, „The Gray Man” şi „Inimi purpurii”. De asemenea, a fost lansat „Monstrul mărilor”, filmul de animaţie pentru copii cu cel mai mare succes, precum şi „Escrocul de pe Tinder”, cel mai de succes lungmetraj documentar de pe Netflix.

Tot anul acesta, au avut premiera şapte dintre cele mai populare 10 filme în alte limbi decât engleza de pe Netflix: „Trol” (Norvegia), „Nimic nou pe frontul de vest” (Germania), „Crabul negru” (Suedia), „De la fereastra mea” (Spania), „Agenţi foarte speciali” (Franţa), „Adulţi iubitori” (Danemarca) şi „În numele răzbunării” (Italia).

În 2022, abonaţii au petrecut mai mult timp ca niciodată vizionând noi sezoane şi continuări, printre acestea numărându-se „Stranger Things 4”, sezonul 6 din „Elita”, sezonul 5 din „The Crown”, sezonul 2 din „Bridgerton”, sezonul 3 din „The Umbrella Academy”, sezonul 2 din „Vlăstar regal”, sezonul 6 din „Gură bogată”, sezonul 5 din „Cobra Kai”, sezonul 4 din „Ozark”, sezonul 3 din „Sintonia”, sezonul 5 din „Apusul e de vânzare” şi sezonul 3 din „Dragoste pe nevăzute”, precum şi continuările „Enola Holmes 2” şi „Glonţul pierdut 2”, dar şi cele două continuări ale filmului 365 de zile.

60% dintre abonaţi au vizionat câte un titlu coreean, iar Netflix a avut în portofoliu 6 dintre cele mai căutate 10 drame coreene în Coreea: „Extraordinara avocată Woo”, „Narco-sfinţii”, „Suntem morţi cu toţii”, „Douăzeci şi cinci, douăzeci şi unu”, „O iubire ca-n afaceri” şi „Vremea melancoliei”. „Extraordinara avocată Woo” şi „Suntem morţi cu toţii” au devenit două dintre cele mai populare seriale ale noastre în alte limbi decât engleza din toate timpurile.

De asemenea, efectul Netflix a reuşit să împingă melodii din anii '80 în fruntea clasamentelor muzicale. „Running Up That Hill” a fost al şaselea cel mai căutat cântec, iar Kate Bush a fost al şaptelea cel mai căutat artist, piesa ei ocupând locul 10 în topul popularităţii de pe TikTok în 2022. Wednesday a reuşit să ajute la revenirea a nu mai puţin de două hituri, respectiv „Goo Goo Muck” al trupei The Cramps şi „Bloody Mary” al lui Lady Gaga. În mai puţin de o lună, hashtagul #WednesdayAddams a fost folosit de peste 19 miliarde de ori pe TikTok, şi până şi Lady Gaga s-a alăturat acestui trend viral.

Beretele roşii au fost extrem de apreciate datorită fanilor serialului „Emily în Paris”, copiilor din Roald Dahl – „Matilda: Musicalul” şi chiar şi datorită lui Thing (Mână).

În medie, abonaţii Netflix au vizionat lunar producţii din şase genuri diferite, de la drama istorică „Împărăteasa” la drama din lumea sportului cu Adam Sandler, intitulată „Marea încercare” şi drame romantice precum sezonul 4 din „Virgin River” şi thrillerul „Bănuiala inimii”.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.