"The Irishman", regizat de Martin Scorsese, cu un cost de producţie estimat la 175 de milioane de dolari, va fi cel mai scump film sub marca Netflix. Mare parte din buget va fi în special direcţionat pentru efectele speciale, potrivit Le Figaro.
Gigantul de streaming nu a cheltuit niciodată atât de mult pentru unul dintre filmele sale. Este filmul pe care Festivalul de la Cannes va fi mândru să-l prezinte, dacă conducerea evenimentului reuşeşte să stabilească un acord cu Netflix.
Prevăzut să fie lansat în toamnă, Martin Scorsese a ales Netflix pentru noua sa producţie, "The Irishman", în momentul în care Steven Spielberg lansează un război contra filmelor care sunt difuzate pe platforme de streaming şi care nu ar trebui să participe la premiile Academiei Americane de Film.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Martin Scorsese depăşeşte astfel cu 25 de milioane de dolari pe cel al lui "Hugo" care a costat 150 de milioane de dolari.
Record şi pentru Netflix, pentru care producţia cea mai scumpă până în prezent este "Bright", condusă de Will Smith. Filmul de David Ayer, lansat în 2017, a atins 90 de milioane de dolari. Firma de streaming a ales să mizeze mult producând următorul film al lui Michael Bay, "6 Underground". Regizorul american are obiceiul de a jongla cu milioanele (peste 200 de milioane de dolari pentru fiecare dintre ultimele trei "Transformers").
În ciuda sumelor exorbitante cheltuite pentru filmele sale originale, Netflix este departe de a atinge bugetele blockbusterelor de la Disney, Warner Bros., MGM sau Sonny care depăşesc de regulă 300 de milioane.
Anul trecut, "Avengers: Infinity War" a fost filmul cu cel mai mare buget, cuprins între 320 şi 400 de milioane, potrivit estimărilor.
Lansarea "The Irishman", realizat de Martin Scorsese, cu Robert de Niro, Al Pacino şi Joe Pesci, este prevăzută pentru această toamnă pe Netflix.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.