Pagina principală a Spotify îşi schimbă formatul pentru a face loc numeroaselor tipuri de conţinut disponibil în cadrul platformei, într-o nouă mişcare care ar putea nemulţumi utilizatorii interesaţi doar de muzică.
Spotify a prezentat un nou design pentru ecranul principal al aplicaţiei sale de streaming, care împrumută în mod cât se poate de vizibil elemente de la platformele sociale.
Sub albumele şi listele de melodii din primul ecran îşi face acum loc un flux de conţinut cu imagini mari prin care utilizatorul va naviga pe verticală, la fel ca într-un newsfeed, pentru a descoperi conţinut nou.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Noul design pune accent pe imagini mari şi foloseşte mult funcţia autoplay. De exemplu, un podcast video care apare în noul ecran principal va începe să fie redat automat, încercând să convingă utilizatorul să-l asculte.
Prin noul design, compania încearcă să scoată în faţă toate formele de conţinut pe care le oferă şi în care a investit mulţi bani în anii trecuţi, de la podcast-uri la cărţi audio (acolo unde sunt disponibile).
Anunţul a fost făcut în cadrul evenimentului Stream On, pe care Spotify îl organizează în fiecare an. Mulţi dintre utilizatorii Spotify sperau să audă ceva nou legat de calitatea lossless a muzicii, pe care compania a promis-o în urmă cu doi ani, însă, din păcate, Spotify a ignorat, din nou, acest subiect.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.