Filmul „Space Jam: A New Legacy”, producţie Warner Bros. cu LeBron James şi personaje Looney Tunes în distribuţie, a debutat pe primul loc în box office-ul nord-american de weekend.
Malcolm D. Lee a regizat continuarea succesului din 1996, care i-a avut în rolurile principale pe Michael Jordan şi personajul animat Bugs Bunny. Este pentru prima dată când James interpretează un rol principal într-un film.
O entitate AI îl răpeşte pe fiul faimosului jucător de baschet LeBron James, care trebuie să colaboreze cu Bugs Bunny pentru a câştiga un meci.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Lungmetrajul a generat în primul weekend încasări de 31,6 milioane de dolari la nivel nord-american, devansând „Black Widow”, cu Scarlett Johansson în rol principal, care a coborât pe poziţia a doua în clasament, cu încasări de 26,2 milioane de dolari în al doilea weekend de la debut.
Filmul o are în prim plan pe Natasha Romanoff, care este nevoită să îşi confrunte trecutul după ce se trezeşte prinsă într-o conspiraţie ce are legătură cu viaţa ei. Urmărită de o forţă care pare decisă să o doboare, Natasha trebuie să facă faţă repercusiunilor din perioada în care era spion şi să repare relaţiile lăsate în urma ei cu mult înainte de a deveni un Avenger.
Locul al treilea în topul nord-american a fost ocupat de filmul de acţiune cu accente horror „Escape Room: Tournament of Champions”, regizat de Adam Robitel. Acesta a generat încasări de 8,8 milioane de dolari.
Filmul de acţiune „F9: The Fast Saga” a coborât două locuri, până pe poziţia a patra, după ce a obţinut încasări de 7,6 milioane de dolari în al patrulea weekend de la debut.
Locul al cincilea în box office-ul nord-american a fost ocupat de animaţia „Boss Baby: Family Business”, în coborâre două poziţii, care a generat încasări de 4,7 milioane de dolari în al treilea weekend de la lansare.
Top 10 este completat de filmul horror „The Forever Purge”, thrillerul „A Quiet Place Part II”, documentarul „Roadrunner: A Film About Anthony Bourdain”, filmul de acţiune „Cruella” şi drama „Pig”.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.