Programul caritabil Negroni Week, demarat pentru prima dată în România de Campari, aduce barmanii şi consumatorii împreună în numele unei cauze locale şi globale.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Timp de o săptămână, în perioada 4 - 10 iunie, fiecare Negroni savurat în localurile partenere contribuie la donaţia care va susţine Cazul 101, un proiect care vine în întâmpinarea artiştilor emergenţi din mai multe arii, punând la dispoziţie un spaţiu de expunere care poate fi transformat şi reinterpretat pentru a susţine orice galerie de artă. 

La nivel global, fondurile strânse vor fi redirecţionate către asociaţii care încurajează tinerii artişti, dar şi către fundaţii culturale care deschid biblioteci în zonele în care copiii au acces limitat la cărţi şi manuale, respectiv asociaţii care se ocupă cu eliberarea animalelor sălbatice înapoi în habitatul natural.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Inspirat de ceea ce a fost numit „cocktailul perfect” al Italiei, proiectul Negroni Week a fost lansat în 2013, oferind susţinere în rezolvarea unora dintre cele mai stringente probleme ale societăţii. Anual, programul a câştigat implicarea tot mai multor localuri şi comunităţi de barmani din toată lumea, ajungând de la 120 de localuri participante la 7.700 de înscrieri în 2017, în peste 60 de ţări din întreaga lume.

În România, proiectul se află la prima ediţie, susţinut de 24 de baruri, puburi şi restaurante din Bucureşti, Constanţa, Braşov, Iaşi, Focşani, Galaţi, Brăila, Bârlad, Satu Mare şi Alba Iulia.

În săptămâna dedicată proiectului, localurile partenere vor servi cocktailul clasic Negroni şi reţetele alternative Western Negroni şi Sbagliato Negroni. 

"Negroni Week a crescut exponenţial în aceşti şase ani de la lansare. Suntem mândri că unul dintre cocktailurile emblematice nu doar pentru portofoliul nostru, ci şi pentru valorile care definesc brandul Campari reuşeşte să aducă împreună comunităţile în numele unui proiect caritabil. Ne bucurăm cu atât mai mult cu cât cauzele care le mobilizează nu sunt doar din comunităţile apropiate, ci oameni din toate colţurile lumii susţin rezolvarea unor probleme globale într-unul dintre cele mai simple moduri - savurând un Negroni. Avem convingerea că acest proiect îşi va găsi şi aici susţinerea şi vom reuşi să îl creştem cu fiecare ediţie”, a declarat Andreea Neagu - Brand Manager Regional Gruppo Campari.

Campari este un simbol al stilului contemporan şi autentic. Reţeta unică şi inconfundabilă Campari îşi are originile în Novara, fiind neschimbată încă din anul 1860. Astăzi, gustul unic Campari dă savoare celor mai cunoscute cocktail-uri din lume, fiind obţinut dintr-un amestec complex şi subtil de ierburi, plante aromatice şi fructe cu alcool şi apă, ultimele două fiind singurele ingrediente cunoscute din reţeta sa. Caracterizat de un gust amărui distinct şi revigorant şi de o culoare roşie vibrantă, Campari intrigă prin natura sa enigmatică şi captivantă. Toate aceste caracteristici, calitatea sa superioară, l-au făcut cunoscut în întreaga lume drept un simbol al stilului şi excelenţei italiene.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.