Piesa „Immigrant Song” a trupei Led Zeppelin a revenit în topurile americane, graţie filmului „Thor: Ragnarok”, după ce vânzările au crescut cu aproximativ 1000%.
După ce iniţial a fost folosită în trailerul filmului, apărut în primăvara acestui an - ceea ce a dus la vânzarea a 7.000 de copii, în săptămâna încheiată pe 29 aprilie - piesa din 1970 („Led Zeppelin III”) a revenit pe primul loc (de pe 14) al topului Hard Rock Digital Song Sales, după lansarea peliculei, pe 3 noiembrie.
Vânzările „Immigrant Song” au crescut (până pe 9 noiembrie) cu 997%, la 18.000 de copii, după ce în săptămâna precedentă fuseseră vândute 2.000 de copii.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Aceasta a fost cea mai bună săptămână pentru single-ul Zeppelin de la digitalizarea lui, în urmă cu un deceniu.
În total, piesa a fost descărcată de 2,1 milioane de ori în Statele Unite, şi se află pe locul al patrulea în clasamentul Hot Rock Songs
În Billboard 200, „Mothership”, compilaţie greatest hits lansată în 2007 a urcat 86 de locuri, până pe poziţia a 80-a, fiind vândută în 8.000 de copii.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.