Adam Sandler şi Jennifer Aniston par să fie principalele motive pentru care un film dezaprobat de critici a devenit cel mai vizionat pe Netflix.
30.869.863 de conturi unice de Netflix au rulat filmul Murder Mystery în primele trei zile de la lansare, făcând din acesta filmul cu cele mai multe vizionări din cadrul platformei în primul week-end.
Un număr de 13.374.914 dintre conturile care au vizionat Murder Mystery sunt din Statele Unite, iar 17.494.949 sunt din restul ţărilor în care este disponibil Netflix.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Compania americană de streaming contorizează o vizionare atunci când utilizatorul are răbdare să vadă peste 70% dintr-un film.
Dincolo de cifrele propriu-zise, succesul lui Murder Mystery nu este o surpriză pentru cei de la Netflix, care au mizat pe Adam Sandler, semnând cu acesta pentru 4 filme exclusive.
În urmă cu doi ani, Netflix anunţa că abonaţii săi vizionaseră deja peste jumătate de miliard de ore de filme cu Adam Sandler, semn că actorul este foarte apreciat.
Şi rating-urile de pe IMDb, unde are până acum o medie de 6,1, indică faptul că spectatorii au apreciat Murder Mystery. Pe Metacritic.com, în schimb, acesta a primit nota 38/100.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.