Mai mulţi actori, între care Chris Evans şi Elijah Wood, au criticat decizia de readucere pe marile ecrane în filmul „Finding Jack” a lui James Dean după 64 de ani de la moarte. De cealaltă parte, regizorul Anton Ernst a susţinut că nicio clipă echipa nu a intenţionat ca asta să fie un truc de marketing.
Regizorii Anton Ernst şi Tati Golykh au anunţat miercuri că în drama „Finding Jack” va fi distribuit într-un rol secundar, cu ajutorul efectelor vizuale, actorul James Dean, decedat în 1955.
Anunţul a stârnit un val de critici. Actorul Chris Evans a caracterizat decizia drept „ruşinoasă”, Wood a scris simplu „nu” pe contul de Twitter, iar Zelda Williams, fiica lui Robin Williams, care a restricţionat folosirea imaginii lui timp de 25 de ani după moarte, şi-a exprimat dispreţul faţă de această alegere a regizorilor. „Creează un precedent oribil”, a scris ea pe Twitter.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Ernst a vorbit cu The Hollywood Reporter despre criticile primite, care l-au întristat şi contrariat. „Nu înţelegem asta. Nu am intenţionat vreodată ca asta să fie un truc de marketing”.
Pentru rolul Rogan, pe care îl va „juca” James Dean, regizorul a spus că a fost organizat casting. Echipa a decis să îl aleagă pe Dean, pentru că se potrivea perfect rolului, deoarece Rogan este „un personaj foarte complex” şi în acest fel era perceput Dean.
Magic City Films a obţinut drepturile de folosire a imaginii lui Dean de la rudele actorului, reprezentate de CMG Worldwide. Numele lui James Dean şi figuri asemănătoare lui au fost folosite, de-a lungul vremii, în campanii publicitare ale unor companii precum Dolce & Gabbana, Allure Eyewear, H&M şi Jose Cuervo.
Ernst a reiterat că familia lui Dean susţine proiectul. Filmul, adaptare făcută de Mari Sova după romanul lui Gareth Cricker, este o călătorie emoţionantă despre prietenie şi dragoste în circumstanţe disperate.
Preproducţia ar urma să înceapă pe 17 noiembrie, iar filmul este programat să fie lansat pe 11 noiembrie 2020.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...