Fiica actriţei Romy Schneider, Sarah Biasini, s-a declarat "scandalizată" de un film consacrat mamei sale, "Trois jours à Quiberon", care va fi lansat în cinematografele franceze pe 13 iunie, şi care, potrivit ei, conţine "insinuări total mincinoase", relatează AFP.
"Am fost foarte şocată mai ales că sunt de părere că oamenii care vor merge să vadă acest film nu vor vedea un film despre mama. Nu vor vedea un film despre Romy Schneider. Este complet fals. Filmul conţine multe insinuări şi supoziţii mincinoase", a afirmat Sarah Biasini.
"Trois jours à Quiberon/ Trei zile la Quiberon", proiectat în competiţia Festivalului de la Berlin şi deja pe ecrane din aprilie în Germania, povesteşte un episod care a avut loc spre finalul vieţii lui Romy Schneider: un interviu acordat în 1981 de actriţă unui jurnalist german al revistei Stern, însoţit de fotograf, pe când era la tratament în localitatea Quiberon din Franţa.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Această ficţiune, inspirată de fapte reale, o înfăţişează pe Romy Schneider nefericită şi excesivă, într-un moment dificil din viaţa sa, după ce se despărţise de soţul ei, Daniel Biasini, tatăl lui Sarah.
Actriţa din "Sissi" şi "Les Choses de la vie", care a murit în 1982, este arătată ca suferind de dependenţa de medicamente şi alcool, încercând să se vindece la Quiberon, o viziune despre mama sa pe care Sarah Biasini o contestă.
"Ea mergea în fiecare an la Quiberon, dar pentru a-şi face talasoterapie, pentru a pierde kilogramele în plus, ca multe actriţe. Era o obişnuinţă. Nu era un centru de dizintoxicare", susţine Sarah Biasini, care s-a declarat "scandalizată" că a văzut în film "referiri la alcool constante, de la prima scenă".
"Este cel mai grav lucru, după părerea mea, este înfăţişată ca o alcoolică. Dacă întrebaţi orice regizor sau actor cu care a lucrat, nimeni nu vă va spune vreodată că avea probleme cu băutura", a spus ea. "A fost cu rea intenţie. Au vrut să o denigreze", a estimat Sarah Biasini, născută în 1977 şi ea însăţi actriţă. "Reclam mai ales oamenii care nu încetează să facă bani pe seama minciunilor".
În dosarul de presă, regizoarea franco-iraniană Emily Atef a arătat că a vrut să păstreze anumite pasaje din interviul pentru Stern în filmul ei, iar pe altele le-a scris. "Aveam nevoie de această libertate în raport cu evenimentele reale pentru a ajunge la adevărul despre personaj", a firmat ea.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.