Creatorul francez Jean-Charles de Castelbajac a fost numit director artistic pentru colecţiile grupului italian Benetton, care încearcă să se relanseze, a anunţat luni firma într-un comunicat, scrie AFP.
"Suntem fericiţi să-l primim pe Jean-Charles de Castelbajac în marea noastră familie", a anunţat preşedintele-director al grupului, Luciano Benetton, citat în text.
"Experienţa sa, carisma şi capacitatea sa de a anticipa tendinţele de mâine, ceea ce se întâmplă în societate sau în modă, vor fi o mare resursă pentru brandul nostru", a adăugat el.
Castelbajac are o lungă carieră în design şi pictură, publicitate, artă stradală şi modă, a subliniat grupul italian.
"Vizionară, United Colors of Benetton a imaginat o lume de astăzi: o modă pop, colorată, accesibilă tuturor, universală cu imaginile puternice ale lui Oliviero Toscani", a comentat Castelbajac, citat în comunicat. "Eu şi United Colors of Benetton vom avea întotdeauna aceeaşi viziune despre modă, caracterizată de pasiunea pentru tricot şi dragostea pentru culorile curcubeului şi ale pop-ului".
Creată în 1965 în nord-estul Italiei, marca Benetton, cunoscută iniţial pentru puloverele sale din lână colorate, a cunoscut un succes în creştere, până când a devenit planetar între 1982 şi 2000 prin campaniile publicitare şoc ale fotografului Oliviero Toscani.
Dar, de la începutul deceniului, marca, care şi-a diversificat vestimentaţia, nu a încetat să decadă. Asta l-a determinat pe Luciano Benetton, în prezent în vârstă de 83 de ani, să reia anul trecut conducerea grupului după ce renunţase în 2012.
Benetton a terminat 2017 cu o pierdere de 180 de milioane de euro, cea mai importantă din istoria sa, dar speră ca în 2019 să se vadă primele efecte ale noii strategii.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.