Calvin Klein a anunţat că renunţă la linia sa de haine prêt-à-porter de lux pentru a se consacra pe moda pentru marele public, ca urmare a unei repoziţionări iniţiate de casa-mamă PVH.
"Pot confirma că marca Calvin Klein 205W39NYC se va închide", a indicat, pentru AFP, un purtător de cuvânt al lui Calvin Klein. Această etichetă a fost până în prezent dedicată produselor de lux ale casei create în 1968.
Calvin Klein a prezentat în fiecare anotimp, prin Săptămâna Modei de la New York, o colecţie de lux semnată "CK".
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
În august 2016, grupul PVH l-a cooptat pe creatorul belgian Raf Simons, care a lucrat şi pentru Dior, cu scopul de a reinventa marca, pentru a compensa evoluţia sa după plecarea fondatorului său newyorkez Calvin Klein, în 2002.
Grupul PVH, care controlează de asemenea şi casa Tommy Hilfiger, a anunţat deja la începutul lui ianuarie o reproiectare strategică şi schimbarea numelui mărcii Calvin Klein 205W39NYC, precum şi închiderea anul acesta a magazinului emblematic de pe Madison Avenue, din Manhattan. El a ales să renunţe complet la acest segment şi, potrivit site-ului de specialitate Women's Wear Daily, a concediat 100 de persoane la New York şi Milano.
În 2017, ansamblul produselor vândute sub marca Calvin Klein, vestimentaţie şi parfumuri, ceasuri şi ochelari, au reprezentat o cifră de afaceri de 9,1 miliarde de dolari.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.