Un conac de lângă Deva îmbină tradiţiile zonei cu elemente ce ţin de confortul vieţii moderne, promovând spiritul boierului contemporan, iar odată cu rebranduirea a căpătat şi un logo, sub forma unei monograme.
Rebrandingul a fost realizat de INOVEO, pe baza unui audit care a stabilit că acest business recuperează valorile transilvănene şi promovează spiritul boierului contemporan, aceasta fiind de fapt şi esenţa brandului, Conacul Archia: "prima familie de boieri contemporani".
Povestea conacului a început în ’94-’95, odată cu achiziţia terenului, a urmat construirea unei case şi a fost cumpărat şi un cal, căruia i-a fost construit un manej. Prea mare, astfel încât au fost cumpăraţi alţi cai şi de aici au apărut noi planuri. Încă de la începutul anilor '90, membrii familiei Szabo au strâns piese vechi de mobilier pentru ceea ce avea să devină Conacul Archia. Şi toate şi-au găsit locul în camera macilor, a florilor de câmp, a cailor şi a echitaţiei, a florilor de soare şi a frunzelor, a levănţicăi şi a hulubăriei, a vânătorii şi a specificului românesc, a iazului şi a păpădiei.
Echipa INOVEO a transpus această combinaţie dintre vechi şi nou în identitatea vizuală, astfel încât ca logo a fost aleasă o monogramă, traducând însemnele unei familii de nobili, însă reprezentarea s-a realizat intr-un stil modern, urban, cu caractere hand-painted, sugerând tocmai îmbinarea celor două direcţii esenţiale: valori străvechi din zonă recuperate şi readuse în atenţia turistului de azi şi tehnologia ce susţine şi dă notă contemporană business-ului.
Cromatica alb-negru trimite cu gandul la trecut, cele care dau culoare brandului fiind imaginile din prezent.
"Povestea Conacului Archia este despre familia Szabo, despre cei care i-au inspirat în trecut, despre oameni de azi care le trec pragul, este despre ideea de frumos românesc studiat şi despre cum îţi poţi construi propriul destin. Viata conacului din 2016 este diferită de cea a conacului din 1900. E cu istorie şi poveşti, dar şi cu contradicţii care lovesc prin sinceritate: rezervare făcută pe tabletă versus şpaiţul bunicii de la micul dejun, camere dotate cu LCD versus plimbarea cu calul în manej”, declară Dochiţa Zenoveiov, Brand Inovator INOVEO.
Procesul de rebranding a fost dezvoltat pe parcursul a două luni şi a cuprins etapele analiză de brand, platformă de brand, identitate vizuală, implementare, manual de brand, dezvoltare website.
Echipa INOVEO a dezvoltat peste 200 de proiecte de branding şi rebranding pentru antreprenorii locali. Principalele servicii oferite sunt: audit de brand, platforma de brand, naming, packaging, identitate vizuala, comunicare de brand, online branding.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.