Accesările online ale muzicii lui MF Doom au crescut cu 870% după vestea că rapperul a decedat, potrivit MRC Data.
Informaţia că rapperul şi producătorul muzical în vârstă de 49 de ani a decedat a fost făcută public pe 31 decembrie.
În prima săptămână din ianuarie, în Statele Unite, piesele lui au fost accesate online de 25,4 milioane de ori. Din total, 8,8 milioane de accesări au fost înregistrate doar pe 1 ianuarie.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Descărcarea pieselor lui şi vânzările de discuri au crescut de asemenea semnificativ în aceeaşi perioadă, cu 2.879%, respectiv 1.264%, comparativ cu perioada 25 - 30 decembrie 2020.
„Rapp Snitch Knishes” a fost cel mai căutat cântec al lui MF Doom, între 31 decembrie şi 5 ianuarie, fiind accesat online de 1,5 milioane de ori în această perioadă.
„Madvillainy”, singurul album de studio lansat sub numele MF Doom, a reintrat în topul Billboard, pentru prima dată din 2014, ocupând locul 73.
Înainte să moară, MF Doom aproape finalizase continuarea „Madvillainy”, potrivit casei de discuri care a lansat albumul în urmă cu cinci ani.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.