Clona de TikTok a YouTube va oferi, pe lângă reclamele introduse recent, şi funcţii de shopping prin care utilizatorii vor putea cumpăra produse.
YouTube încearcă să-şi diversifice sursele de venit, în condiţiile unei pieţe de advertising slăbite, prin lansarea unor funcţii de shopping dedicate formatului Shorts.
În timp ce navighează vertical printre clipurile video scurte, utilizatorii vor vedea produse promovate pe care le vor putea achiziţiona - aceasta este ideea noilor opţiuni de shopping prezentate de YouTube.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Acestea sunt disponibile în prima fază doar în Statele Unite, Canada, India, Brazilia şi Australia.
Piaţa este aşteptată să crească la peste 2 trilioane de dolari până în 2025, însă, până acum, cel mai mare succes l-a avut în China. Cumpărăturile prin platformele sociale au generat anul trecut în această ţară 352 de miliarde de dolari.
Secţiunea Shorts are peste 1,5 miliarde de utilizatori, peste cei 1 miliard de utilizatori cu care se laudă TikTok.
De anul viitor, YouTube va plăti creatorilor de conţinut şi 45% din veniturile generate de reclamele afişate în cadrul formatului Shorts.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.