Veniturile totale ale Vodafone Group Plc au scăzut cu 3,6%, la 11,8 miliarde euro, în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017, potrivit datelor prezentate joi de grup. În România, numărul total de clienţi a crescut cu 5,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, ajungând la 9.944.595.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Din numărul total de clienţi, 9.221.666 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

„Ultimele trei luni ale anului 2017 au adus o creştere puternică a bazei de clienţi, pe fondul creşterii ratei de penetrare a smartphone-urilor, în special pe segmentul clienţilor de servicii 4G, care s-a extins cu 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut”, a spus Murielle Lorilloux, directorul general al Vodafone România.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

De asemenea, veniturile din servicii ale Vodafone România au crescut, în termeni organici, cu 2,2% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017, faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, până la 182,3 milioane de euro.

ARPU (Average revenue per user, n.r.) mobil al Vodafone România a fost de 6 euro în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2017, comparativ cu 6,1 euro, în trimestrul precedent. 

La 31 decembrie 2017, abonaţii serviciilor mobile reprezentau 40% din baza totală de clienţi ai serviciilor mobile Vodafone România, iar utilizatorii cartelei, 60%, comparativ cu 41%, respectiv 59%, proporţiile înregistrate în aceeaşi perioadă a anului anterior.

Consumul de date mobile a crescut cu 71% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2016.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume. Vodafone Group are divizii în 26 de ţări, 49 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 19 ţări.

La 31 decembrie 2017, Vodafone Group avea 529,1 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 19,3 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzând India şi toţi clienţii Vodafone din entităţile create în urma unor fuziuni şi asocieri. 

În România, principalii competitori ai companiei sunt Orange, Telekom şi Digi Mobil.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.