Reducerile mari la orice fel de bunuri, de la produse de înfrumuseţare şi jucării până la produse electronice, în timpul weekendului de Ziua Recunoştinţei, i-au atras pe cumpărătorii americani să plătească aproximativ 38 de miliarde de dolari online, semnalând un sezon puternic al cumpărăturilor de sărbători, chiar dacă incertitudinea economică a crescut, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Cheltuielile online ale consumatorilor au crescut cu 7,8% în timpul săptămânii cibernetice (Cyber Week) sau în cele cinci zile de la Ziua Recunoştinţei până la Cyber Monday, conform datelor Adobe Analytics, depăşind aşteptările iniţiale pentru o creştere de 5,4%.

În perioada premergătoare sezonului crucial de cumpărături, firmele de analiză din industrie, inclusiv Deloitte şi comercianţii cu amănuntul precum Walmart şi Macy's, au avertizat cu privire la cheltuielile prudente ale consumatorilor din cauza inflaţiei care constrânge bugetele.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Dar ofertele de succes de la Ziua Recunoştinţei până la Cyber Monday au ajutat să creeze bucurie de sărbători pentru vânătorii de ocazii.

Peste 200 de milioane de cumpărători au beneficiat de promoţii atât în magazine, cât şi online în weekendul de Ziua Recunoştinţei, a declarat marţi Federaţia Naţională de Retail (NRF).

Acesta a fost un salt faţă de cei 196 de milioane de cumpărători înregistraţi anul trecut şi a depăşit estimările asociaţiei comerciale, de 182 de milioane.

"Cumpărătorii ne-au depăşit aşteptările cu o prezenţă puternică. Retailerii mari şi mici au fost pregătiţi să ofere experienţe de cumpărături sigure, convenabile şi la preţuri accesibile cu produsele şi serviciile de care consumatorii au nevoie", a spus preşedintele şi CEO-ul NRF, Matthew Shay.

Cumpărătorii online au crescut cu 3,1%, până la 134,2 milioane, compensând o uşoară scădere a numărului de clienţi care au vizitat magazinele fizice.

Un număr de aproximativ 121,4 milioane de cumpărători au mers în magazine în weekendul respectiv, în scădere de la 122,7 milioane în 2022, potrivit organizaţiei de retail.

Cheltuielile online record de-a lungul Cyber Week... arată impactul pe care reducerile îl pot avea asupra cererii consumatorilor, în special cu produsele de calitate, care au generat o mulţime de cumpărături impulsive”, a declarat Vivek Pandya, analist principal la Adobe Digital Insights.

În medie, consumatorii au cheltuit 321,41 dolari pentru achiziţii legate de sărbători, inclusiv jucării, electronice şi carduri cadou, comparativ cu 325,44 dolari anul trecut, arată datele NRF.

Adobe a spus că reducerile au ajuns la 31% pentru electronice şi la 27% pentru jucării în Cyber Monday, care este de obicei cea mai mare zi de cumpărături online din SUA.

Cumpărătorii se bazează, de asemenea, pe serviciile de tipul ”Cumpăraţi acum, plătiţi mai târziu” (BNPL), cum ar fi Klarna sau Affirm, pentru a evita taxele şi dobânzile suplimentare care vin cu plăţile cu cardul de credit.

Un record de achiziţii în valoare de 940 de milioane de dolari au fost făcute prin BNPL în Cyber Monday, în creştere cu 42,5% faţă de anul trecut şi depăşind estimarea anterioară a Adobe pentru o creştere de 18,8%.

Firma de plăţi Block a observat, de asemenea, că tranzacţiile BNPL prin Afterpay au crescut cu 19% în weekend, în timp ce Klarna a spus că a înregistrat o creştere cu 29% a comenzilor plasate de cumpărătorii americani de Black Friday.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.