Reţeaua de bricolaj Praktiker România, controlată de omul de afaceri Omer Susli, a înregistrat anul trecut o creştere a vânzărilor de peste 3% faţă de anul 2015, în contextul unei scăderi de 4,8% a pieţei construcţiilor, în aceeaşi perioadă, a anunţat miercuri compania.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Compania a mai precizat că afacerile Praktiker România s-au ridicat anul trecut la 137 milioane de euro, la un nivel similar anului 2015.

„Pentru Praktiker România, 2016 a fost un an favorabil, al consolidării financiare, atât datorită creşterii vânzărilor, cât şi menţinerii rezultatelor operaţionale la un nivel similar cu cel din 2015, în ciuda majorării nivelului chiriilor. În plus, tot în 2016 am luat şi decizia de a le creşte salariile şi beneficiile angajaţilor noştri. (...) Ne-am menţinut creşterea şi trendul ascendent de la preluarea din 2014 şi ne dorim ca evoluţia să continue şi anul acesta, cu atât mai mult cu cât există premise ale revenirii pe profit”, a declarat proprietarul Praktiker România, Omer Susli.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Reprezentanţii Praktiker au anunţat în martie că până la finalul acestui an îşi doresc să ajungă la un număr de 20 de magazine modernizate şi redeschise, din cele 27 existente la nivel naţional. Compania investeşte aproximativ 600.000 de euro pentru fiecare unitate.

În prezent, Praktiker are 1.700 de angajaţi în cele 23 de oraşe unde există unităţi de vânzare şi o ofertă de 400 de locuri de muncă disponibile.

În 2014, grupul german Praktiker, care a intrat în insolvenţă, a vândut reţeaua din România firmei Search Chemicals, deţinută de omul de afaceri Omer Susli.

Reţeaua Praktiker cuprinde 27 de magazine în România, din care majoritatea sunt în format mare cu suprafeţe de circa 8.500 de metri pătraţi. Din numărul total de magazine, 22 sunt în spaţii închiriate.

Praktiker îşi dispută piaţa românească de distribuţie a materialelor de construcţii şi bricolaj cu trei companii autohtone - Dedeman, Arabesque şi Ambient -, plus alte patru multinaţionale - Hornbach, Kingfisher (a cumpărat Bricostore), Leroy Merlin (a cumpărat bauMax) şi Mr. Bricolage.

Piaţa românească de bricolaj este estimată la 2-3 miliarde de euro anual.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.