Vânzările online din Statele Unite au atins un nivel record, fiind mai mari decât cele ale magazinelor tradiţionale, în sezonul cumpărăturilor de iarnă, chiar dacă acesta a fost cel mai scurt sezon de iarnă din ultimii şase ani, potrivit unui raport realizat de Mastercard, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Sezonul cumpărăturilor de iarnă este o perioadă crucială pentru comercianţi şi poate reprezenta până la 40% din vânzările anuale. În acest an însă, Ziua Recunoştinţei, care marchează în mod tradiţional debutul perioadei cumpărăturilor de sărbători, a fost pe 28 noiembrie, cu o săptămână mai târziu faţă de anul trecut, când a avut loc pe 22 noiembrie, astfel că retailerii au avut la dispoziţie cu şase zile mai puţin pentru vânzările dintre Thanksgiving şi Crăciun.

”Pentru că Ziua Recunoţtinei a fost mai târziu decât de obicei, am observat că retailerii au oferit mai devreme vânzări omnichannel, care integrează zonele online şi offline, răspunzând cererii pentru cele mai bune tranzacţii l-a nivelul tuturor canalelor şi dispozitivelor”, a declarat Steve Sadove

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Vânzările comerţului electronic au reprezentat 14,6% din totalul vânzărilor cu amănuntul şi au urcat cu 18,8%, potrivit datelor Mastercard aferente perioadei 1 noiembrie - ajunul Crăciunului.

În total, vânzările cu amănuntul din sezonul cumpărăturilor, excluzând automobilele, au urcat cu 3,4%.

Ultima oară când sezonul cumpărăturilor de iarnă a fost mai scurt decât în mod obişnuit a fost în 2013, când lanţurile de retail şi companiile de curierat au avut probleme să trimită coletele la timp cumpărătorilor pentru Crăciun.

Între timp, retailerii au investit masiv pentru a livra produsele într-o singură zi, în puncte de ridicare a produselor şi în îmbunătăţirea prezenţei online, în condiţiile în care concurează cu Amazon.com.

Datele Mastercard arată că vânzările din magazinele universale au scăzut cu 1,8%, iar cele online au crescut cu 6,9%, ceea ce scoate în evidenţă importanţa comenzilor online.

Federaţia Naţională pentru Retail anticipează că vânzările de sărbători din SUA, calculate pe parcursul a două luni, vor creşte cu 3,8%-4,2%, cu o creştere anuală medie de 3,7% pentru ultimii cinci ani.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.