Vânzările grupului italian de produse de lux Prada au crescut cu 22% în primul trimestru, la 1,065 miliarde de euro, favorizate de o revenire în China şi de creşterea susţinută în Europa, transmite Reuters.
”Pe parcursul primului trimestru, China a revenit să fie un motor de creştere, conducând la o redresare solidă a vânzărilor în Asia Pacific”, a declarat noul director general al grupului, Andrea Guerra, într-un comunicat de săptămâna trecută.
”Prioritatea noastră pentru acest an rămâne creşterea productivităţii magazinelor, concentrându-ne pe execuţia de retail”.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Guerra a spus într-o conferinţă telefonică cu analiştii că şi cifrele din aprilie au fost bune.
În regiunea Asia Pacific, excluzând Japonia, veniturile din retail au crescut cu 22% în perioada respectivă.
Grupul a arătat că în China a înregistrat o accelerare a operaţiunilor spre sfârşitul trimestrului, susţinută de o bază de comparaţie mai mică.
În America, unde alte grupuri de lux au semnalat deja o încetinire a ritmului de creştere, vânzările cu amănuntul au crescut în primul trimestru cu 5%, la curs de schimb constant.
Dar cumpărătorii americani încă cumpără în străinătate.
”Americanii nu sunt la fel de dinamici ca în ultimul an, dar cumpără mai ales în Europa”, a spus Guerra.
În Europa, vânzările cu amănuntul au crescut cu 28%.
Guerra a mai spus că a existat o mică revenire a vânzărilor europene legate de călătorii chinezi, dar că se aşteaptă la o revenire mai puternică în a doua jumătate a anului.
Prada, care a început să publice din nou datele trimestriale, a declarat că vânzările cu amănuntul la marca Prada au crescut cu 21% la cursuri de schimb constante şi la Miu Miu cu 42%.
Întrebat despre o potenţială listare dublă pentru Prada, directorul financiar Andrea Bonini a spus că grupul nu este în măsură să ofere o actualizare în ceea ce priveşte calendarul.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.