Ministrul Transporturilor Răzvan Cuc a anunţat, duminică, într-o conferinţă de presă, că 35 de posturi de director din Compania de Autostrăzi au fost desfiinţate, el estimând că vor fi realizate anual economii considerabile. CNAIR a anunţat că din structura centrală au fost desfiinţate 16 posturi de director, economia fiind de 10 milioane de lei pe an. Directorul Companiei Sorin Scarlat afirmă că se trece ”de la o structură stufoasă si rigidă, care intrase într-o rutină decizională, la o structură suplă şi eficientă”.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

 

UPDATE -” În data de 08.10.2019 a fost adoptată organigrama CNAIR SA - Central. Această organigramă a fost stabilită în funcţie de cerinţele şi principiile necesare eficientizării activităţii companiei. De asemenea, s-a luat în calcul şi optimizarea circuitului documentelor, în perspective responsabilizării deciziilor. Astfel, din vechea structură care însuma un număr de 28 de posturi de directori, în urma reorganizării, vor fi doar 12 posturi, ceea ce presupune şi o economie la bugetul companiei de peste 10 mil. lei/an”, anunţă CNAIR.

“Această schimbare este o una majoră, atât a structurii organizatorice, cât şi din perspectiva funcţionalităţii decizionale. A fost un moment aşteptat şi care va determina noi aşteptări. Consider că această schimbare este susţinută de necesitatea performanţei tehnico-economice şi financiare a companiei, care să se concretizeze prin rezultate certe şi proiecte finalizate. Consider că deciziile luate acum sunt constructive şi, subliniez, că ele nu înseamnă neapărat un reproş, ci sunt elemente concrete ale unei noi viziuni de funcţionare şi dezvoltare a companiei. Acest lucru înseamnă să trecem de la o structură stufoasă si rigidă, care intrase într-o rutină decizională, la o structură suplă şi eficientă. Le mulţumesc tuturor colegilor şi sper ca implicarea si responsabilizarea noastră să fie la nivelul aşteptărilor.” A declarat Sorin Scarlat, Directorul General al CNAIR.

- ”Vineri a avut loc Consiliul de Administraţie de la CNAIR şi am promis că o să urmeze nişte restructurări masive. Acest lucru s-a întâmplat, monştri sacri din infrastructură şi oameni care erau de o viaţă pe funcţii de directori adjuncţi, directori generali adjuncţi, şefi de serviciu şi aşa mai departe, parte din ei şi-au pierdut posturile pentru că s-a făcut o restructurare. 35 de posturi de directori au fost şterse din organigrama Companiei de Autostrăzi. este o măsură curajoasă pe care a luat-o directorul general de la CNAIR, dar o măsură care se impunea pentru că de multe ori, aşa cum vă spuneam, am văzut că erau nenumărate semnături pe o hârtie care trebuia în general să parcurgă un circuit foarte simplu pentru implementarea proiectelor”, a declarat ministrul.

Conform lui Cuc, economia anuală la fondul de salarii va fi considerabilă, bani care vor putea merge în zona investiţiilor, a întreţinerii drumurilor.
 
”Lucrul cel mai important este că în urma acestor restructurări şi reduceri de posturi de conducere, CNAIR va economisi anual la fondul de salarii, 3 milioane de euro. Deci 3 milioane de euro care se vor duce în partea de întreţinere de drumuri, în alte proiecte care trebuie să prindă contur în cadrul Companiei”, a explicat el.
 
Răzvan Cuc susţine că viitorul ministru al transporturilor primeşte o companie ”la cheie”.
 
”Iată, aş spune că am eliminat probabil unul din lucrurile pe care am putea spune că următorul ministru ar vrea să le blameze, faptul că în Companie sunt tot felul de oameni, sau, mă rog, cum vor să îi categorisească ei, primeşte o Companie de Autostrăzi la cheie, cu oameni tineri, cu oameni noi, neafiliaţi politic, care vor să îşi facă treaba şi să implementeze proiectele de infrastructură, ba mai mult şi o economie foarte mare, aş spune eu considerabilă, de 3 milioane de euro, la fondul de salarii, bani pe care îi vor putea investi în proiecte”, a conchis ministrul Transporturilor.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.