Tribunalul Uniunii Europene (UE) a decis, miercuri, că cele trei dungi paralele nu reprezintă o marcă înregistrată a companiei germane Adidas pentru că nu are un caracter distinctiv uşor de recunoscut în cele 28 de state ale Uniunii, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Însă, reprezentanţii companiei au anunţat că această decizie afectează doar o anumită utilizare a simbolului respectiv.

Tribunalul a menţinut o decizie din 2016 a Oficiului European pentru Proprietate Intelectuală (EUIPO), care a anulat acceptarea anterioară a mărcii respective, pe care Adidas a înregistrat-o în 2014.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

Firma Shoe Branding Europe a contestat această marcă, după ce tribunalul UE a invalidat marca acestei firme, spunând că dungile respective, două la număr, sunt prea asemănătoare cu cele ale Adidas.

Această decizie a venit în contextul în care, în industria echipamentelor sportive, a crescut numărul de procese pe tema mărcilor şi patentelor, iar marii jucători încearcă să-şi diferenţieze tot mai bine produsele.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.