Lensa.ro, magazin online de optică din România, a anunţat, luni, că îşi extinde prezenţa fizică pe plan local prin inaugurarea celui de-al patrulea magazin din România, la Iaşi.
Noul magazin are 137 metri pătraţi şi două cabinete de optică. Împreună cu noul magazin din Iaşi, investiţiile Lensa.ro în extinderea prin showroom-uri în Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara se ridică la 300.000 euro.
"Ne-am propus să fim prezenţi cu showroom-uri proprii în oraşele cele mai mari din România. Oraşul Iaşi este unul dintre cele mai importante din punct de vedere al numărului de comenzi venite din zona Moldovei. Urmează noi investiţii, pe care le vom anunţa ulterior", a declarat Daniel Crăciun, CEO-ul Lensa.ro.
Investiţia în showroom-ul Lensa Iaşi a fost de 50.000 euro. Magazinul expune peste 500 de produse, brandurile: Polarizen, Ray Ban, Tommy Hilfiger, Emporio Armani, Hawkers şi altele.
"Noul magazin de optică ne va ajuta să creştem vânzările la Iaşi. Avem în showroom câteva sute de produse, care pot fi testate. În această zonă a ţării, cererea a fost foarte bună pentru brandurile Polarizen, Hawkers şi Polaroid", a precizat Florin Niţă, Business Development Manager Lensa.ro.
Lensa.ro se aşteaptă anul acesta la o cifră de afaceri de peste 7 milioane de euro din comerţul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate şi lentile de vedere.
Lensa.ro oferă clienţilor şi o gamă de servicii de optică, cum ar fi: determinarea gratuită a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanţă specializată privind achiziţia de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparaţii rame.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.