La mai mulţi ani de când Snapchat a lansat formatul Stories, iar Facebook l-a copiat în toate produsele sale, Twitter pregăteşte propria variantă a formatului efemer.
Twitter a început să testeze în cadrul reţelei sale sociale un nou tip de postări care arată şi funcţionează izbitor de asemănător cu deja foarte popularul format Stories, care se bucură de un mare succes în special pe Instagram.
Noul format, pe care Twitter îl numeşte Fleets, este afişat tot în partea de sus a ecranului şi dispare tot după 24 de ore.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Cel puţin în versiunea care este testată acum doar în Brazilia, Fleet-urile nu suportă interacţiuni - utilizatorii nu pot da like, nu pot comenta şi nu pot da share.
Clipurile vor fi limitate în momentul lansării la 2 şi 20 de secunde sau cel mult 512MB pentru utilizatorii obişnuiţi. Publicaţiile, pe de altă parte, vor putea posta filmări de până la 10 minute.
Ordinea afişării Fleet-urilor va fi stabilită de un algoritm care va lua în calcul mai multe elemente precum prospeţimea postării şi relaţia dintre utilizatori - vor fi prioritizate postările celor care se urmăresc reciproc.
Testarea va dura câteva luni, astfel că noul format va fi disponibil pentru toţi utilizatorii cel mai devreme în vară.
Este evident că Twitter, ca şi Facebook, vede în acest format o sursă cu potenţial de creştere a veniturilor. Ca şi Stories, Fleets va acomoda reclame pe tot ecranul, adorate de marile branduri şi nu numai.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.