Paralela 45, unul din cei mai mari touroperatori din România, va mai deschide până la sfârşitul anului încă şase agenţii proprii şi în franciză, urmând să ajungă la 45 de locaţii, a declarat pentru News.ro proprietarul agenţiei de turism, Alin Burcea. Compania estimează totodată pentru acest an afaceri totale de 50 de milioane de euro, în creştere cu aproape 14%, de la 44 de milioane de euro în 2016.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

"Acum pregătim franciza pentru Sf. Gheorghe. Mai dorim franciză la Arad şi agenţii proprii la Bacău şi Focşani în acest an. Dorim, de asemenea, să mai deschidem alte două francize în Bucureşti. Deci şase agenţii vor mai fi deschise, să ajungem până la sfârşitul anului cu 45 de agenţii, atât proprii cât şi în franciză", a afirmat Burcea, care este şi preşedinte al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT). 

El a arătat că investiţia într-o agenţie proprie nu depăşeşte 15.000 de euro.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

În acest an, Paralela 45 a deschis o agenţie în franciză în Bucureşti, una în Zalău şi o agenţie proprie la Braşov, a doua din acest oraş.

Burcea spune că impactul agenţiilor noi este de 500.000 euro în afacerile din acest an.

"Estimarea pentru 2017 e că vom ajunge la 50 de milioane de euro, de la 44 de milioane de euro în 2016. Creşterea s-ar datora majorării vânzărilor, a crescut şi piaţa, dar şi ca urmare a măsurilor pe care le-am luat. De exemplu, am înlocuit Antalya, am venit cu multe destinaţii noi pe piaţă, cu plecări din Cluj, Iaşi, Bucureşti, către Spania, mai ales, Costa Brava, Costa Blanca, Gran Canaria", punctează Burcea.

Oficialul touroperatorului precizează că numărul de turişti români care au ales Antalya a scăzut de la 100.000 în anul 2015 la 80.000 de turişti.

Paralela 45 propune însă locaţii din Portugalia, Spania şi Croaţia ca alternative la destinaţiile din Turcia.

Burcea preconizează totodată că vânzările pentru litoralul românesc şi cel din Bulgaria vor înregistra creşteri de 25-30% în acest an.

În ceea ce priveşte turismul individual, cel mai bine reprezentată este Bulgaria, urmată de Grecia şi Croaţia.

Legat de sejururile din această vară, compania are 45 de plecări săptămânale din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi în 26 de destinaţii din Grecia (Creta, Rhodos, Corfu, Zakynthos, Santorini, Mykonos, Kos), Spania (Tenerife, Mallorca, Costa Brava, Costa Blanca, Costa del Sol), Turcia (Antalya, Bodrum), Portugalia (Algarve, Cascais&Estoril), Croaţia (Split), Italia (Sardinia, Sicilia, Sorento, Rimini, Ischia) şi Cipru (Larnaca).

Zborurile sunt operate cu Tarom, Blue Air şi Wizz Air.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.