TeraSteel, parte a Grupului TeraPlast, unul dintre cei mai importanţi producători de panouri termoizolante şi hale la cheie din România, a anunţat, miercuri, că a înregistrat creşteri de două cifre pe toate categoriile de produse în 2018.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Compania a avut anul trecut o creştere de peste 53,7% a exporturilor, pe fondul extinderii către piaţa din Serbia. În plus, volumul vânzărilor de panouri sandwich a crescut cu peste 54% faţă de 2017, de profile zincate cu 25%, iar cel al soluţiilor la cheie sub forma de hale industriale, spaţii logistice sau depozitare cu peste 15%, valoric.

”Creşterea capacităţii de producţie, îmbogăţirea portofoliului de produse şi extinderea pe piaţa din Serbia au avut o contribuţie decisivă la evoluţia favorabilă a companiei din ultimul an, drept dovadă şi rezultatele din 2018. Expertiza în domeniu şi echipa dedicată de profesionişti sunt motoarele reuşitelor din 2018 şi vor susţine planurile noastre ambiţioase de dezvoltare în următorii ani”, a declarat directorul general al TeraSteel, Cosmin Pătroiu.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

În 2018, piaţa de panouri sandwich a fost puternic influenţată de dinamica înregistrată în sectorul de construcţii civile şi industriale, compania mizând pe o creştere a acestui segment şi pentru perioada următoare.

”Pentru România ne aşteptăm la o creştere de 3-5% a pieţei panourilor, în timp ce ritmul de creştere pentru Serbia estimăm că ajunge la 10%. Prin prezenţa în Serbia ne-am consolidat poziţia pe pieţele din regiune, iar în 2019 ne propunem să continuăm această expansiune a reţelei de distribuţie”, a precizat Cosmin Pătroiu.

Pentru 2019, TeraSteel vizează o creştere a business-ului de peste 15% pe fondul investiţiilor din industrie, a lansării de noi produse şi a avansului investiţiilor străine, care vor genera creşteri în cererea de produse din portofoliul TeraSteel.

În 2017, compania şi-a extins prezenţa pe pieţele din regiune, prin TeraSteel Serbia, prima fabrică deschisă în străinătate după 1990 şi aflată integral în proprietatea unei companii private româneşti. În urma extinderii în Serbia, TeraSteel a devenit un jucător important pe pieţele de panouri din regiune, exportând în peste 25 de ţări din zona Europei Centrale şi de Sud-Est.

TeraSteel România şi TeraSteel Serbia fac parte, alături de Depaco, din Divizia Steel a Grupului TeraPlast. Anul trecut, Divizia Steel a fost principalul contributor la evoluţia pozitivă a rezultatelor financiare ale Grupului, după ce vânzările Diviziei au crescut cu 181% faţă de 2017, la peste 483 milioane de lei.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.