Lunile septembrie şi octombrie sunt foarte populare în materie de nunţi, iar cadourile "experienţă pentru miri" câştigă tot mai mult teren, astfel că printre cele mai căutate sunt zborul cu parapanta, călătorii virtuale către orice colţ al lumii sau relaxare după petrecerea extenuantă de nuntă, arată datele magazinului online de cadouri experenţiale Complice.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

"Aşa cum nunţile anului 2019 au venit cu un aer nou, fresh, cât mai apropiat de stilul de viaţă al mirilor, la fel se întâmplă şi în cazul cadourilor de nuntă. Tendinţele în materie de nunţi sunt clare: cadourile experienţă pentru miri câştigă tot mai mult teren. Acestea sunt preferate de persoanele apropiate cuplului, în locul tradiţionalului cadou de nuntă", arată Complice.ro.

Lunile septembrie şi octombrie sunt foarte populare în materie de nunţi, iar tendinţele arată că cele mai multe persoane se orientează către petreceri dinamice, cu abordări inedite, pe cât posibil în aer liber. Studiile la nivel global relevă faptul că 65% dintre miri pun cel mai mare preţ pe partea de entertainment, în care îşi doresc să fi investit mai mult, concentrându-se astfel pe felul în care îşi fac invitaţii să se simtă bine. 

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

În acelaşi ton, şi invitaţii îşi doresc ca evenimentul să fie marcat şi din partea lor într-un fel inedit. Tocmai de aceea, persoanele din cercul apropiat al mirilor aleg să le ofere şi cadouri acestora. Persoanele cu vârsta cuprinsă între 25 şi 40 de ani sunt cele mai orientate către cadouri-experienţă, iar acestea îşi doresc să ofere cuplului experienţe care să îi unească, să le ofere momente speciale in doi, alocând cel mai mare buget în acest sens.

"Întreaga experienţă a nunţii – de la petrecerea burlăciţelor şi burlacilor până la tot mai popularul trash the dress – a evoluat de la un eveniment – obligaţie la un eveniment – experienţă. Un moment important, cu miri care se simt bine, se distrează şi petrec în mijlocul invitaţilor. Acest lucru se vede şi în solicitările avute pentru cadouri: naşii, prietenii din cercul răstrâns au renunţat la cadourile pentru casă care ar putea suplini o nevoie materială şi oferă cadouri de tipul zborurilor cu elicopterul sau cu parapanta, cursuri de masaj în doi, escapade romantice sau călătorii virtuale în orice colţ al lumii", a explicat Oana Pascu, manager al magazinului online.

Potrivit datelor magazinului online de cadouri experenţiale, cele mai multe solicitări se fac în funcţie de stilul de viaţă al mirilor. Astfel, cuplurile pasionate de sport, care au un stil de viaţă activ, primesc cadouri care implică multă acţiune – sesiuni de driving în cuplu in care cei doi trebuie să treacă prin diferite probe împreună (de exemplu, orbul la volan, maşina cu două volane etc).

Pentru cei care preferă aventura şi iubesc adrenalina, cele mai solicitate pachete au fost cele care implică zboruri cu elicopterul, salturi cu parapanta sau cu paraşuta, în timp ce prietenii gurmanzilor le oferă acestora degustări de praline sau sesiuni de gătit cu chef Samuel le Torriellec.

"Unul dintre cadourile preferate de naşi pentru tinerii căsătoriţi sunt călătoriile virtuale: de la manşa unui avion (simulator) cei doi decolează şi se indreaptă spre orice aeroport îşi doresc, experimentand chiar incidente în timpul zborului pe care cei doi le depăşesc cu ajutorul unui pilot profesionist pentru a ajunge cu bine la destinaţie. De asemenea, cu ajutorul realităţii virtuale, mirii pot pleca într-o lună de miere în orice colţ al lumii. Astfel de experienţe sunt urmate de obicei de cine romantice sau de o seară la spa, tot în doi", a mai precizat Oana Pascu. 

De obicei, pentru astfel de experienţe se plăteşte între 700 şi 2.200 lei, în funcţie de cât de apropiaţi sunt cei care fac cadoul de miri. De asemenea, când cuplul are mulţi prieteni necăsătoriţi, aceştia din urmă preferă să facă un cadou în grup, înlocuind astfel chiar cadoul de la petrecerea burlacilor/burlăciţelor.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.