Serviciul de streaming Spotify a trecut pragul de 144 de milioane de abonaţi, însă a înregistrat pierderi de vânzări şi venituri în al treilea trimestru al anului, astfel că acţiunile au scăzut joi, relatează Variety.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Spotify a continuat trendul ascendent privind numărul de abonaţi şi conţinutul. Daniel Ek, CEO şi co-fondator, a explicat joi că preţul aplicaţiei ar putea creşte, însă, în contextul pandemiei, acest lucru nu se va întâmpla curând.

Gigantul de streaming a pierdut echivalentul a 68 de cenţi pe acţiune în cel mai recent trimestru la vânzări de 2,31 de miliarde de dolari. Analiştii se aşteptau să piardă 61 de cenţi la vânzări de 2,36 de miliarde de dolari. În acelaşi trimestru, anul trecut, câştigul era de 40 de cenţi pe acţiune la vânzări de 1,93 de miliarde de dolari.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Cel mai recent trimestru încheiat a însemnat o creştere cu 6 milioane de abonaţi.

Numărul total al utilizatorilor activi lunar pe Spotify este de 320 de milioane, cu 29% mai mult faţă de toamna anului trecut. 

Ek a subliniat că veniturile din publicitate au fost mai bune decât se aştepta, în creştere faţă de al doilea trimestru al anului. 

Compania a lansat recent serviciul în Rusia şi alte 12 teritorii din regiune.

Spotify anticipează pierderi de 84 de milioane de dolari la vânzări de 2,46 miliarde de dolari, în al patrulea trimestru al anului.

Ek a mai spus joi că peste 1 miliard de euro au fost plătiţi, în fiecare trimestru din 2020, deţinătorilor drepturilor de autor. „Sunt mândru să spun că suntem pe cale să plătim un alt miliard plus de euro în trimestrul al patrulea”, a adăugat el.

Lansările muzicale pe platformă au crescut cu 13% faţă de trimestrul anterior, iar podcasturile, cu peste 20%.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.