Compania Selgros Cash&Carry intră pe piaţa turismului din România prin lansarea unei platforme cu pachete turistice denumită Selgros Travel şi care va fi operată de către gigantul german al turismului TUI, a anunţat marţi compania.
Platforma Selgros Travel va prezenta lunar câte zece pachete turistice către diverse destinaţii. Prin intermediul platformei, turiştii vor mai putea face rezervări hoteliere în toată lumea, potrivit companiei.
Românii interesaţi de călătorii pot găsi pe noua platformă sejururi de o săptămână în staţiunea cubaneză Varadero, cu preţuri începând de la 999 de euro de persoană.
Alte exemple de oferte valabile de marţi pe selgrostravel.ro sunt sejururi la insula grecească Santorini, în luna septembrie, la 399 de euro, un revelion în Dubai la 999 de euro sau un circuit în Toscana, la final de septembrie, la 559 de euro.
Selgros Cash&Carry şi-a început activitatea în România în 2001, iar în prezent deţine 21 magazine în Bucureşti, Braşov, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea, Cluj, Ploieşti, Timişoara, Craiova, Bacău, Galaţi, Brăila, Arad, Suceava şi Constanţa.
Afacerile Selgros Cash&Carry România au crescut anul trecut cu 12,3%, la 3,3 miliarde lei (732 milioane euro), iar profitul net a scăzut cu 41,5%, la 25,2 de milioane lei (5,6 milioane euro), potrivit datelor raportate la Ministerul Finanţelor.
Din 2011, compania este parte a Transgourmet Holding AG, cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.