Programul „self repair” pentru dispozitivele mobile Galaxy a fost lansat oficial, însă există numeroase limitări, atât în ceea ce priveşte produsele care pot fi reparate, cât şi reparaţiile efective care pot fi făcute.
Aşa cum a promis în martie, Samsung şi-a lansat oficial programul prin care utilizatorii pot încerca să-şi repare singuri telefoanele sau tabletele, cumpărând componentele şi instrumentele necesare.
Producătorul coreean derulează acest program în colaborare cu iFixit şi le vinde utilizatorilor instrumente şi componente pentru ecrane, sticlă pentru spatele dispozitivului şi porturi pentru alimentare.
Componentele şi instrumentele necesare pot ficumpărate fie de la iFixit, fie direct de la Samsung, iar vechile componente pot fi trimise prin poştă la reciclat.
Samsung spune că preţul componentelor este acelaşi pe care îl plătesc şi firmele de reparaţii. Cele mai scumpe componente dintre cele trei disponibile este ecranul, care poate costa 200 de dolari în cazul lui Galaxy S20 sau 230 de dolari pentru S21 Ultra.
Doar smartphone-urile din seriile Galaxy S20 şi S21 şi tabletele Tab S7 Plus pot fi reparate prin acest program. Surprinzător, Samsung nu oferă componente pentru S22, cel mai nou flagship al companiei.
De asemenea, nu pot fi realizate alte reparaţii în afară de cele trei menţionate. Prin acest program nu se poate schimba nici măcar bateria, operaţiune care este, probabil, cea mai frecventă doleanţă a utilizatorilor.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.