Grupul financiar olandez ING a anunţat, joi, că Robert Anghel, în prezent Tribe Lead Mobile Payments la ING Bank România, a fost numit Head of Digital & User Experience în cadrul TMB Bank din Thailanda, începând să-şi exercite funcţia din 1 august. ING este cel mai mare acţionar unic al TMB Bank Thailanda, cu o participaţie de 30% din acţiunile băncii thailandeze.
Cu experienţă în sectorul digital şi numeroase inovaţii dovedite în ING, Robert va sprijini TMB în dezvoltarea strategiei digitale şi consolidarea prezenţei pe piaţă.
”În urmă cu 7 ani, Robert s-a alăturat echipei ING cu misiunea de a stabili o strategie de marketing digital pentru ING Bank în România. Pe parcursul 2014/2015, acesta a condus departamentul de Mobile Strategy, în timp ce a dezvoltat şi a lansat ING Bazar. Ulterior, în 2015, a fost numit Head of Digital Channels ING Bank România, fiind responsabil pentru dezvoltarea platformei digitale a ING Bazar şi a vânzărilor digitale”, se arată în comunicat.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
În octombrie 2017, el a decis să aprofundeze specificul bancar, iar odată cu reorganizarea pe structuri Agile, a preluat rolul de Tribe Lead Daily Banking şi şi-a îndreptat focusul pe zona de Payments Mobile din luna noiembrie a anului trecut. Planul dezvoltat în timpul mandatului său de Head of Digital channels a stat la baza creşterii capacităţii de utilizare a serviciilor mobile, de la 11% în 2017 la 53% astăzi, potrivit băncii.
”ING a oferit clienţilor săi reduceri în valoare de 1 milioane de euro până în 2018 prin platforma ING Bazar şi este pe drumul cel bun şi în anul 2019, în care estimăm că vom oferi reduceri de 1 milion de euro. De asemenea, Robert s-a implicat activ în procesul de end to-end-mobile onboarding”, se arată în comunicat.
Numele lui Robert Anghel este asociat şi cu realizările din zona de plăţi mobile. ING Pay se numără printre primele soluţii de plăţi mobile lansate în cadrul ING Group, în strânsă colaborare cu grupul.
”Astăzi, sunt efectuate aproape 1000 tranzacţii prin ING Pay în fiecare oră, cumulând peste 4% din totalul tranzacţiilor cu cardul de debit. Mulţumită lui Robert şi a echipei sale, ne bucurăm acum de plăţile mobile şi pe dispozitivele iOS; lansarea Apple Pay a fost intens aşteptată de clienţii ING şi completează opţiunile pe care le oferim pentru plăţile mobile, alături de serviciul ING Pay pentru utilizatorii de Android”, se arată în comunicat.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.