Reţeaua de health&fitness World Class estimează afaceri de 38 de milioane de euro până la sfârşitul anului, în creştere cu peste 33% faţă de anul trecut, se arată într-un comunicat, în timp ce piaţa europeană de health & fitness continuă să crească într-un ritm constant de aproximativ 4%, cu venituri de peste 27 de miliarde de euro.
”Am crescut veniturile totale cu 31% faţă de anul trecut prin deschiderea de noi de cluburi, promovarea puternică a abonamentelor Corporate şi oferirea de soluţii de plată lunare inteligente. De asemenea, am avut o creştere puternică a veniturilor noastre din pachetele de antrenamente personale cu peste 30% faţă de anul trecut. Am crescut la peste 64.000 de membri activi World Class, 36 de cluburi de health & fitness, alte două cluburi care vor fi deschise până la sfârşitul anului şi încă trei cluburi care vor fi deschise în 2020. Avem cea mai mare reţea de bazine, în 21 de locaţii strategice în România, şi am depăşit 1,5 milioane de participanţi la cursurile noastre de fitness de grup. Am atins o cifră de afaceri de 28,5 milioane euro în 2018 şi estimăm că anul aceasta vom ajunge la 38 de milioane”, a declarat Kent Orrgren, CEO World Class.
Piaţa europeană de health & fitness continuă să crească într-un ritm constant de aproximativ 4%, cu venituri de peste 27 de miliarde de euro.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
"Conform celui mai recent raport publicat de Deloitte şi EuropeActive, numărul total de membri europeni ai unui club de fitness a crescut la 62,2 milioane în 2018. Piaţa românească de sănătate şi fitness este, de asemenea, în creştere, în special datorită tendinţei de a adopta un stil de viaţă sănătos, care a devenit un factor din ce în ce mai influent în ceea ce priveşte alegerea activităţilor de timp liber", arată reţeaua în comunicat.
Conform unui recent sondaj de piaţă realizat de Daedalus Online şi A.T. Kearney, cel mai important factor pentru clienţii români atunci când decid ce club de fitness să aleagă este apropierea de casă sau de locul de muncă. De aceea, toate cluburile World Class sunt amplasate strategic în apropierea parcurilor rezidenţiale şi de afaceri, precum şi a zonelor comerciale populare cu trafic crescut.
Faţă de prima jumătate a anului 2018, vânzările totale ale reţelei au crescut cu 31%, cu cea mai mare creştere înregistrată de pachetele Corporate, +40%.
World Class România este cel mai mare jucător în industria wellness locală, cu un număr total de 41 de cluburi de health & fitness în întreaga ţară (36 sunt active şi cinci vor fi deschise în cursul acestui an şi în următorul) şi peste 64.000 de membri.
World Class România este deţinută de fondul de investiţii cu capital privat Resource Partners, susţinut de mai mulţi investitori instituţionali. Fondul se concentrează asupra proiectelor medii din Polonia, România şi alte ţări din Europa de Est.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.