Un ghiozdan echipat complet poate ajunge la un minim de 400-500 de lei, dar dacă sunt incluse produse de brand preţul poate ajunge la 900-1.000 de lei. Criza energetică, războiul de la graniţă, perioada post-COVID au determinat creşterea cu cel puţin 30% a preţurilor la rechizite în acest an.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

“15 august coincide cu debutul căutărilor de obiecte destinate începerii şcolii. Interesul pentru rechizite se revede atât în mediul online, cât şi în cel offline. Astfel, având în vedere faptul că în acest an şcoala va începe pe 5 septembrie, observăm o dinamică diferită comparativ cu 2020 şi 2021, atât în magazinele Autograf din Iaşi şi Bucureşti, dar şi în magazinul nostru online. În acest context, previzionăm că în 2022 cererea va creşte cu cel puţin 25%, comparativ cu 2019 pe acest segment de produse nişate. Acest lucru se datorează în principal ridicării restricţiilor sanitare şi implicit începerii şcolii în regim normal,” declară Marius Avram, proprietarul magazinului de specialitate Autograf.

În topul preferinţelor consumatorilor mari şi mici se regăsesc următoarele produse: ghiozdane, penare, stilouri si rollere, caiete, picuri pentru ştergere cerneală, blocuri de desen, creioane colorate, acuarele, plastilina.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Achiziţia se face în funcţie de vârsta elevului şi clasa în care se află acesta. Produsele vedetă sunt ghiozdanele, rucsacurile şi gentile de la branduri recunoscute international, precum: Lego, Nikidom, Zipit, Caterpillar şi Gorjuss, dar şi instrumentele de scris marcile Artline, Penac si Diplomat.

“În 2022 urmărim cu interes modul în care clienţii noştri aleg să facă cumpărăturile pentru şcoală. Până în acest moment ponderea cumpărăturilor este 70/30% între cumpărăturile din magazinele tradiţionale şi cele de pe autograf.ro. Experienţa din ultimii ani ne determină să credem că anul acesta o mare parte a clienţiilor noştri vor face prospecţia în magazin şi vor cumpăra în online”, mai spune Marius Avram.

Compania anunţă reduceri în magazinele online şi offline.

”Cu toate acestea, un ghiozdan echipat complet poate ajunge la un minim de 400-500 de lei, dar dacă parinţii şi copiii îşi doresc produse de brand preţul poate ajunge la 900-1.000 de lei. Criza energetică, războiul de la graniţă, perioada post-COVID a determinat creşterea cu cel puţin 30% a preţurilor la aceste produse în 2022”, afirmă Avram.

Compania Vector Internaţional deţine în portofoliu magazinele Autograf lansate în piaţă în 2012 care activează, în acest moment, în două centre comerciale din Bucureşti şi Iaşi şi magazinul online autograf.ro. 

Fondată în 1997, compania Vector Internaţional este specializată în importul, distribuţia şi comercializarea produselor atat pentru birou cât şi pentru acasă: birotică, papetărie, curăţenie, igienă, protocol, promoţionale, signalistică. Grupul Vector Internaţional are în acest moment 75 de angajaţi şi o cifră de afaceri de 7 milioane de euro în 2021. Anul trecut, piaţa de papetărie, birotică şi produse destinate şcolii a fost la un nivel de aproximativ 300 milioane de euro.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.