Campania de Black Friday, desfăşurată de retailerul online evoMAG în acest an între 1 – 24 noiembrie, a generat, în total, vânzări de 5 milioane de euro, cu o valoare medie a comenzii de 800 de lei, televizoarele fiind cele mai vândute produse, informează compania într-un comunicat.
”În perioada de Black Friday, clienţii evoMAG au plasat peste 25.000 de comenzi, iar numărul total de vizite pe site a fost, în campania de Black Friday, de peste 1,7 milioane. Interesul crescut pentru reducerile de Black Friday, mai ales în perioada 15 – 17 noiembrie, a determinat anul acesta creşterea ofertei, evoMAG oferind reduceri la peste 70.000 de produse”, arată compania.
Şi în 2019, bărbaţii au cheltuit mai mult decât femeile. Astfel, din totalul clienţilor care au comandat, 70% au fost bărbaţi şi 30% femei, arată compania.
În ceea ce priveşte profilul cumpărătorilor, în campania de Black Friday de anul acesta a crescut cu 15% numărul comenzilor realizate de publicul tânăr (18 – 24 de ani) şi cu 20% al comenzilor făcute de persoanele cu vârste de peste 65 de ani.
De asemenea, 35% dintre clienţi au ales să plătească cu cardul produsele achiziţionate de Black Friday. Aproape 60% din traficul înregistrat pe site a venit de pe dispozitivele mobile.
Anul acesta, cele mai achiziţionate produse au fost televizoarele, topul fiind completat, în ordine, de telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice, componente PC şi vehicule electrice.
Cea mai scumpă comandă plasată de Black Friday 2019 pe evoMAG.ro a fost în valoare de 92.800 de lei, echivalentul a 10 laptopuri.
Pe parcursul desfăşurării campaniei de Black Friday 2019, peste 5.700 de comenzi au fost ridicate din showroom, adică 23% din numărul total de comenzi plasate pe evoMAG.ro, în perioada 1 – 24 noiembrie 2019.
De asemenea, compania estimează o creştere de 10% a vânzărilor în ultima lună din an, faţă de aceeaşi perioadă din 2018.
evoMAG este una dintre cele mai mari companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.
Este o companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătraşcu, care ocupă, în continuare, poziţia de director general.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.