Cele două luni de izolare socială şi restricţii de circulaţie au stimulat anumite activităţi desfăşurate de români, atât din punct de vedere al nevoii de a compensa lipsa de mişcare şi preocupare, cât şi ca soluţie pentru lungile ore ale zilei, astfel că au explodat vânzările pentru anumite produse, de exemplu pentru gătit, curăţenie şi grădinărit, în unele cazuri dublându-se, arată datele Studio Moderna, compania care deţine brandurile Dormeo, Delimano şi Top Shop, care precizează că închiderea magazinelor fizice a fost compensată de vânzările în online.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

"Trei categorii de produse ale căror vânzări au explodat în perioada 16 martie – 15 mai ilustrează cele trei preocupări majore ale românilor blocaţi în case şi apartamente: gătit, curăţenie în apartament şi, pentru cei cu ceva teren în jurul casei, grădinărit", arată compania.

Reprezentanţii Studio Moderna spun că societatea a reuşit să compenseze dispariţia vânzărilor în reţeaua de 42 magazine, închise în urma deciziei autorităţilor, ca măsură de prevenţie împotriva răspândirii pandemiei Covid-19, cu vânzările online de produse aflate în creştere, dintre care câteva oglindesc fidel tendinţele din societatea românească în ultimele două luni.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.Forum

"Grădinăritul a căpătat noi valenţe, datorită timpului disponibil, aşa că românii au comandat unelte serioase, cea mai cerută fiind dispozitivul de săpat Top Shop Tornadica, pentru care vânzările au crescut cu 114% în cele două luni de restricţii de circulaţie, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. În ceea ce priveşte curăţenia în apartamente, mulţi dintre românii consemnaţi la domiciliu s-au apucat să facă ordine în dulapuri, să arunce lucruri vechi şi să cureţe, activităţi la care aspiratorul Rovus Storm Vac a fost de mare ajutor, fapt demonstrat de vânzările în creştere cu 47 % faţă de cele două luni precedente, alături de mopul cu aburi Rovus Nano Steamer, un produs care a atins vânzări record de 3.400 de bucăţi", arată datele companiei.

De asemenea, în încercarea de a reduce sursele de poluare, românii au cumpărat filtre de apă instant, care se poate monta direct la robinet, astfel că 11.000 de români au optat pentru filtrul de apă Delimano în cele două luni de restricţii.

"În ceea ce priveşte gătitul, românii s-au dezlănţuit în cele două luni de blocadă la domiciliu, vânzările depăşind chiar şi cele mai optimiste aşteptări. Cei care au dorit să se bucure de smoothies, la mare modă zilele acestea, au comandat noul produs lansat de Delimano, blenderul cu mixare în vid MultiFresh, iar amatorii de grătare au optat pentru Delimano Perla Electric Grill, vânzarile ridicându-se la peste 180.000 de euro", spun reprezentanţii companiei.

De asemenea, şi vânzările de roboţi de bucătărie Delimano au crescut, mai ales că românii s-au apucat de făcut pâine acasă "la un nivel nemaiîntâlnit în perioada contemporană".

Eforturile Studio Moderna au avut ca rezultat atingerea celui mai important obiectiv în această perioadă şi anume păstrarea tuturor angajaţilor.

Studio Moderna este un retailer omni-channel prezent în 21 de ţări din Europa Centrală şi de Est şi oferă soluţii pentru casă, sănătate şi wellness prin brandurile Dormeo, Delimano, Walkmaxx, Wellneo, Rovus şi Top Shop.


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.