Grupul francez Renault a prezentat, joi, ultimele modificări aduse SUV-ului Koleos, la doi ani de la lansarea pe piaţa europeană. Modelul modificat va fi lansat în România în a doua parte a anului.
La doi ani de la introducerea pe piaţa europeană, Koleos are un design schimbat la exterior şi modificări în interior. În partea din faţă, SUV-ul are o grila de radiator uşor mai pronunţată şi o nouă linie cromată de-a lungul întregii lungimi a barei de protecţie şi în zona farurilor de ceaţă. În partea inferioară, scutul de protecţie este redimensionat, subliniind design-ul modelului.
Partea din spate a fost refăcută şi prezintă un scut de protecţie mai înalt şi un element cromat transversal, păstrând linia cu partea frontală. A treia lumină de frână a fost prelungită. Maşina are noi jante din aliaj “Taika” de 18 inch cu finisaj gri diamantat şi cele de 19-inch "Kavea" cu finisaj diamantat negru. O nouă culoare de caroseriei, Red Vintage, este, de asemenea, disponibilă.
SUV-ul de segment D îşi păstrează trăsăturile distinctive, cum ar fi linia cromată care se prelungeşte orizontal pe toată lungimea aripii, extinzând vizual capota şi aripile, şi semnătura luminoasă în forma literei C, tipică identităţii Renault.
Pentru aceasta, versiunea de top oferă elemente de design specifice: roţi diamantate de 19 inch, semnătura "Initiale Paris" pe grila faţă şi pe capacele roţilor din faţă şi culoarea metalizată exclusivă "Amethyst Black". Interiorul are inserţii cromate pe volan, schimbătorul de viteze şi aeratoarele.
Koleos adoptă o nouă generaţie de motoare Blue dCi Renault care beneficiază de cele mai recente tehnologii de control al poluării şi inclusiv de un sistem de reducere catalitică selectivă (RCS), considerat ca fiind cel mai eficient pentru tratarea ulterioară a oxizilor de azot (NOx). Fabricate la fabrica Cleon din Franţa, aceste motoare oferă două versiuni de putere.
Prima, Blue dCi 150 X-Tronic, are 150 CP şi este oferit cu tracţiune faţă. Emite 143 g. de CO2 / km (valoare NEDC corelată cu rezultatele testelor WLTP). A doua motorizare nouă, Blue dCi 190 X-Tronic All Mode 4x4-i, asigură 15 CP în plus faţă de generaţia anterioară. Cuplat cu tracţiunea integrală, acesta emite 150 g. de CO2 / km (valoare NEDC corelată cu rezultatele testelor WLTP).
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.