Grupul RCS&RDS, lider pe piaţa operatorilor de televiziune prin cablu, dar şi pe segmentul de servicii de internet fix, a anunţat vineri că participă la târgul Angajatori de Top cu o ofertă de peste 300 de locuri de muncă în domeniile: vânzări, divizia de telefonie mobilă, IT, logistică, dezvoltare reţea şi mentenanţă, customer service şi televiziune, în Bucureşti şi Timişoara.
”În perioada 19-20 octombrie, la Timişoara şi 26-27 octombrie la Bucureşti, pasionaţii de telecomunicaţii dornici să îşi dezvolte o carieră în cadrul Digi | RCS&RDS pot depune CV-urile pentru posturile disponibile în cele două localităţi”, a anunţat grupul.
Compania caută atat specialişti înalt calificaţi, precum ingineri software cunoscători ai limbajelor de programare Java, SQL şi PHP, ingineri telecomunicaţii cu studii de specialitate, specialişti IT cu expertiză în domeniul media, specialişti social-media, cât şi personal calificat sau entry level din multiple arii precum: vânzări, call center, infrastructură tehnică, administrativ, contabilitate.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
”Continuăm să ne dezvoltăm şi dorim să avem alături de noi cei mai buni specialişti. Succesul companiei noastre se datorează celor circa 13.000 de profesionişti care au ales să crească împreună cu Digi”, a declarat directorul de Resurse Umane al Digi - RCS RDS, Camelia Maria
Oferta de joburi a Digi - RCS & RDS este disponibilă şi pe pagina de LinkedIn sau în secţiunea de cariere de pe site-ul companiei.
Digi - RCS & RDS este liderul pieţei de internet, pay-tv şi servicii convergente, în România, cu operaţiuni şi în Ungaria, Spania şi Italia şi figurează în top 3 operatori tradiţionali de cablu în Europa. Înfiinţată în urmă cu 25 de ani, compania a ajuns la o acoperire de circa 7 milioane de gospodării în România şi Ungaria.
În România, Grupul Digi este, în prezent, cel mai mare angajator privat din mediul antreprenorial local, cu aproximativ 13.000 de angajaţi, şi contribuie la bugetul de stat şi al asigurărilor sociale şi de sănătate din principala sa piaţă cu mai mult de 120 milioane euro anual.
În oferta de conţinuturi trans-media a grupului Digi figurează televiziunea de ştiri Digi 24, televiziunile sportive DigiSport 1, 2, 3, 4, postul de filme (pay-tv) Film Now, televiziunile de documentare Digi World, Digi Animal World, Digi Life, televiziunile de muzică UTV, Hit Music şi Music Channel, radiourile ProFM, Digi FM şi Dance FM, platformele de comunicare online reunite sub DigiOnline.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.