Producătorul de medicamente Biofarm a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 277 milioane lei în anul 2022, în creştere cu 16% comparativ cu anul 2021, iar profitul net a crescut cu 18%, la 70,9 milioane lei.
”Biofarm, (simbol bursier BIO), unul dintre cei mai mari producători de medicamente din România, raportează evoluţii pozitive pentru rezultatele preliminare (neauditate) ale anului 2022, înregistrând o cifră de afaceri de 277 milioane lei, în creştere cu 16% faţă de 2021 şi un profit net de 70.9 milioane lei, în creştere cu 18%. În acelaşi timp, Biofarm a înregistrat EBITDA de 92 milioane lei, cu 12% mai mult comparativ cu anul 2021”, anunţă compania.
Biofarm a lansat 18 produse noi în categorii precum Managementul durerii, Imunitate & Well-being, Balonare.
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
„Unul dintre obiectivele noastre principale este de a creşte constant cifra de afaceri prin dezvoltarea şi lansarea de produse noi. În anul 2022, prin investiţii susţinute, am lansat 18 produse noi în categorii precum Managementul durerii, Imunitate & Well-being, Balonare şi ne-am consolidat poziţia pe piaţa farmaceutică locală. Cu ajutorul noii unităţi de producţie în care am investit peste 44 milioane de euro ne propunem să creştem şi să dezvoltăm un portofoliu competitiv de produse bazat pe nevoile reale ale pieţei, atât pe plan local, cât şi internaţional”, a declarat Cătălin Vicol, director general Biofarm.
Compania Biofarm este unul dintre cei mai mari jucători din industria farmaceutică locală, în categoria Consumer Healthcare (CHC) aflându-se, în anul 2022, pe locul 3 din punct de vedere volumic.
Lider de piaţă în mai multe arii terapeutice, Biofarm a intrat recent în setul preferinţelor consumatorilor din categoria de management al durerii. Biofen Extra, medicament lansat în 2021, este lider în segmentul de combinaţii paracetamol & ibuprofen, iar împreună cu noile formule sub formă de capsule moi – Biofen 200 mg şi Biofen Forte 400 mg, consolidează poziţia Biofarm în topul companiilor farmaceutice din categoria Consumer Healthcare.
Biofarm deţine una dintre cele mai moderne fabrici de medicamente din România cu o suprafaţă de peste 10.000 de metri pătraţi şi patru fluxuri de producţie – comprimate/comprimate filmate/drajeuri, capsule moi, soluţii şi siropuri. Noua unitate de productie reprezintă un pilon extrem de important în atingerea obiectivelor strategice ale companiei: dezvoltarea portofoliului prin extensii de linie, lansări de produse noi şi extinderea pe pieţe externe.
Biofarm are un portofoliu de produse care acoperă 65 de arii terapeutice. Compania are o capitalizare de 662,17 milioane lei.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.