Producătorul de încălţăminte Clujana, brand românesc cu o tradiţie de peste 100 de ani, a deschis în această săptămână primul magazin online şi cel de-al doilea showroom de încălţăminte din piele în Cluj-Napoca, a anunţat joi administratorul judiciar CITR. Compania a intrat în insolvenţă la începutul acestui an.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Cu o investiţie minimă, compania, aflată în procedură de insolvenţă în portofoliul CITR, deţine astăzi două showroom-uri în Cluj-Napoca şi colaborează pentru desfacerea produselor sale cu parteneri din mai multe judeţe din ţară, printre care:  Sibiu, Mureş, Iaşi şi Cluj şi exportă produsele în mai multe magazine din Germania şi Italia”, a informat CITR.

Prin această decizie, Clujana şi CITR estimează o creştere cu 20% a vânzărilor produselor din portofoliu.

Evenimente

5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

”Clujana însemnă în primul rând istorie şi tradiţie, atât prin prisma longevităţii sale, cât şi prin calitatea produselor pe care le fabrică. Unul dintre obiectivele noastre este să creăm mediul propice pentru adaptarea brandului la piaţă şi să cucerim un segment de clienţi neexplorat până acum, tineri cu vârste între 25-40 de ani. Restructurarea Clujana presupune un mix de tradiţie şi modernitate, esenţial pentru salvarea acestui brand important. Ca şi până acum, CITR îşi propune reintegrarea pe piaţă a brandurilor locale cu potenţial, care să contribuie la stabilitatea economiei româneşti”, a declarat Mariana Boiciuc, partner CITR Cluj.

Administratorul special Clujana, Florin Gliga, spune că deschiderea magazinului online şi extinderea printr-un nou showroom în Cluj-Napoca marchează o nouă etapă în relaţia cu clienţii.

”Ne propunem să continuăm tradiţia Clujana, dar şi să dăm un suflu nou brandului prin diversificarea portofoliul de produse. De aceea, credem noi, trecerea în mediul digital demonstrează că înţelegem mai bine piaţa şi că suntem deschişi să ne adaptăm. Avem încredere că aceşti primi paşi deschid un nou drum, de creştere, pentru compania noastră”, afirmă  Florin Gliga.

Cu o istorie de peste 100 de ani, povestea Clujana începe în 1911, odată cu înfiinţarea tăbăcăriei şi a fabricii de pielărie, care a devenit rapid cea mai mare fabrică de încălţăminte din Estul Europei timp de mai mulţi ani.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.