Poşta Română a demarat procedura de achiziţie în valoarea de peste 16 milioane de lei, pentru un sistem de planificare a resurselor întreprinderii (ERP). Sistemul va reduce semnificativ timpul şi efortul necesar pentru activităţile administrative.
”Poşta Română, liderul serviciilor poştale din România, demarează procedura de achiziţie pentru un sistem de planificare a resurselor întreprinderii (ERP). Această mişcare strategică marchează încă un pas semnificativ în evoluţia digitală a Companiei, reprezentând un angajament ferm pentru îmbunătăţirea continuă a eficienţei operaţionale şi a serviciilor oferite”, anunţă compania.
Compania Naţională ,,Poşta Română” a iniţiat astfel marţi, 23 ianuarie, în SICAP, procedura de achiziţie privind ,,Implementarea unui sistem informatic de tip ERP”. Termenul limită de depunere a ofertelor este 4 martie 2024, ora 15:00.
28 noiembrie - Profit Financial.Forum
Valoarea totală estimată pentru această procedură este de 16,75 milioane lei.
”Compania Naţională Poşta Română trece prin cel mai mare proces de digitalizare din istoria sa. Modernizarea proceselor birocratice care au îngreunat atât activitatea zilnică a salariaţilor, cât şi a clienţilor noştri va deveni în sfârşit o realitate. Implementarea sistemului ERP va transforma radical modul în care Poşta Română îşi gestionează procesele interne, aducându-ne mult mai aproape de rezolvarea rapidă a nevoilor celor aproape 8 milioane de clienţi care ne trec pragul. Acest sistem va reduce semnificativ timpul şi efortul necesar pentru activităţile administrative, fiind un ajutor în plus pentru cei aproximativ 21.000 de salariaţi”, arată compania.
Compania precizează că realizarea acestui proiect nu a fost lipsită de provocări şi că a navigat printr-un proces birocratic extensiv pentru a asigura conformitatea cu toate reglementările şi standardele naţionale şi europene.
"Această achiziţie este esenţială revigorării instituţionale a Poştei Române. Implementarea unui sistem integrat de tip ERP va contribui, atât la modernizarea infrastructurii tehnologice a Companiei, cât şi la redefinirea modului prin care contribuim la economia digitală a României. Nu ne vom opri aici”, declară Valentin Ştefan, directorul general al Poştei Române.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.