Nespresso începe anul într-o notă misterioasă cu noua campanie care îi aduce în prim-plan pe George Clooney, în rolul detectivului George, şi noua prezenţă feminină care se alătură brandului, Eva Longoria, în rolul unui maestru bucătar. Colaborarea cu celebrul actor continuă şi în 2025 printr-o reclamă TV care evidenţiază cafelele excepţionale Nespresso, prezentate ca adevărate comori datorită gustului memorabil.
Ca parteneră de scenă în acest proiect, ambasadorul global al brandului o va avea pe Eva Longoria, actriţă de renume internaţional, cunoscută pentru rolurile emblematice din televiziune. Alături de cele două staruri consacrate apar Camille Cottin şi Kim Go Eun într-o poveste jucăuşă de tip „whodunit”, desfăşurată într-un decor elegant.
Campania oferă o privire de ansamblu în universul Nespresso, unde fiecare ceaşcă de cafea este un pretext pentru o călătorie plină de intrigă şi arome de neuitat. Firul narativ al reclamei redă suspansul poveştilor cu detectivi, însă aduce şi o notă de amuzament graţie prestaţiei de neegalat a lui George Clooney şi Evei Longoria. Aventura nu ar fi fost completă fără prezenţa lui Camille Cottin şi Kim Go Eun care contribuie cu rafinament şi autenticitate, amplificând farmecul şi dinamismul întregii poveşti. Acţiunea are loc într-un tren fictiv de lux şi urmăreşte aventura detectivului George care încearcă să descopere suspecţii dispariţiei capsulelor Nespresso. Prin răsturnări de situaţie hilare, campania invită publicul să rezolve misterul alături de George, îmbinând umorul şi eleganţa, trăsături definitorii ale brandului.
Urmăreşte reclama aici: Misterul Cafelei Autentice Nespresso
Surprins în culise, în timpul filmărilor, George Clooney a declarat că „Filmările cu Nespresso sunt întotdeauna o plăcere, iar această campanie a fost incredibil de distractivă datorită scenariului şi distribuţiei. A fost primul proiect în care am lucrat alături de draga mea prietenă, Eva, care a format un duo culinar perfect cu Kim. Ambele au adus o energie vibrantă pe platou şi au lucrat excelent împreună. De asemenea, a fost minunat să mă revăd cu Camille, care aduce întotdeauna o notă de rafinament, fiind perfectă pentru acest rol”.
„Campaniile Nespresso sunt întotdeauna emblematice datorită distribuţiei, iar acum sunt încântată să fac parte din această familie. Experienţa filmărilor a fost extrem de plăcută datorită scenariului amuzant şi a conexiunii pe care am avut-o cu toţi colegii. Îl cunosc pe George de mult timp, dar aceasta a fost prima dată când am lucrat împreună într-un proiect şi a fost o adevărată plăcere să fiu pe platou alături de el, Kim şi Camille” a adăugat Eva Longoria, încântată de noua colaborare.
Campania are premiera globală astăzi, pe 15 ianuarie, şi promite să captiveze publicul, reunind iubitorii de cafea şi pasionaţii de film. Misterul va fi dezvăluit tuturor pasionaţilor de cafea în mediul online, pe reţelele sociale şi în boutique-uri pe tot parcursul anului.
Gustul memorabil Nespresso
De la espresso la cafelele funcţionale sau reteţele de cafea cu gheaţă, Nespresso le oferă clienţilor experienţe gustative incomparabile în orice moment. Fie că folosesc sistemele Original sau Vertuo, cafelele Nespresso conţin unele dintre cele mai fine boabe de Arabica şi Robusta, oferind o aromă intensă, fină şi complexă, de o calitate superioară şi un gust de neuitat. Pentru mai multe informaţii despre Nespresso, vizitaţi www.nespresso.ro.
Despre Nestlé Nespresso
Nestlé Nespresso este pionierul şi referinţa pentru cafeaua porţionată de cea mai înaltă calitate. Compania colaborează cu peste 157.000 de fermieri din 18 ţări prin Programul AAA Sustainable Quality™, pentru a integra practici de sustenabilitate în ferme şi în mediul înconjurător. Lansat în 2003, în colaborare cu ONG-ul Rainforest Alliance, programul contribuie la îmbunătăţirea randamentului şi calităţii recoltelor, asigurând un lanţ de aprovizionare sustenabilă cu cafea de înaltă calitate şi îmbunătăţind mijloacele de trai ale fermierilor şi comunităţilor acestora.
În 2022, Nespresso a obţinut certificarea B Corp™, alăturându-se unei mişcări internaţionale de peste 9.000 de companii orientate spre scopuri etice, care îndeplinesc standardele înalte B Corp privind responsabilitatea socială şi de mediu, precum şi transparenţa.
Cu sediul central în Vevey, Elveţia, Nespresso activează în 93 de pieţe şi are 14.000 de angajaţi. În 2023, reţeaua sa globală de retail cuprindea 791 de boutique-uri. Mai multe informaţii sunt disponibile pe site-ul Nespresso: www.nespresso.ro.
Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.