Clienţii care comandă produse pe site-ul retailerului online eMag, cu ocazia Black Friday vor putea primi coletele prin 600 de oficii poştale, începând din 17 noiembrie, a anunţat miercuri Poşta Română.
”Serviciul PostCollect al Poştei Române poate susţine, zilnic, livrarea a peste 15.000 de colete, în perioada evenimentului Black Friday, începând cu 17 noiembrie”, se arată în comunicat.
În cadrul serviciului PostCollect, compania de stat de servicii poştale preia, sortează şi livrează coletele eMag la sediul unităţilor poştale participante. Expediţiile sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare, până la livrare, potrivit companiei de stat.
”Destinatarii sunt avizaţi de către Poşta Română, printr-un SMS, pentru fiecare colet, în momentul în care acesta ajunge în oficiul ales de client. Le comunicăm clienţilor: numărul AWB al trimiterii, numărul şi programul oficiului poştal, precum şi suma de plată ramburs, dacă nu a fost deja achitată online, cu cardul”, se arată în comunicat.
Coletele vor fi păstrate în oficiile poştale timp de şapte zile calendaristice, de la data sosirii, iar livrarea se face prin intermediul ghişeelor dedicate. Totodată, clientul are opţiunea deschiderii coletului pentru verificarea conţinutului.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...