Platforma de marketing pentru eCommerce 2Performant.com a anunţat marţi lansarea proiectului Odin, integrat în platforma proprie, care permite magazinelor online să-şi recruteze propriii colaboratori de marketing şi să lucreze cu ei la un preţ de 5 ori mai mic decât cel standard.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

"2Performant a anunţat pe 29 mai la GPeC, cel mai mare eveniment de eCommerce din CEE, lansarea proiectului Odin integrat în platforma proprie care permite magazinelor online să-şi recruteze propriii colaboratori de marketing şi să lucreze cu ei la un preţ de 5 ori mai mic decât preţul standard, profitând de întreaga infrastructură 2Performant tehnică, legală şi comercială", precizează un comunicat al companiei.

Costul include: trackingul performanţelor colaboratorilor, statistici detaliate şi ranking, afişarea şi actualizarea uneltelor de promovare disponibile (inclusiv feed de produse), mesagerie pentru comunicarea directă, plata unei singure facturi şi distribuirea banilor către colaboratori (afiliaţi), indiferent de moneda de lucru a acestora, de forma de organizare juridică sau de ţara de rezidenţă fiscală.

“O tehnologie nouă ar trebui sa fie ieftină, simplu de utilizat şi cu impact direct măsurabil. Începând de astăzi magazinele pot recruta afiliaţi noi cu un simplu share pe Facebook, colaborările cu afiliaţii din afara ecosistemului sunt de 5 ori mai ieftine şi pentru toate măsurăm impactul în traficul şi vânzările generate”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

Astfel, companiile din Fashion care folosesc Odin vor avea un cost mediu estimat de 0.59% din valoarea vânzărilor generate, cele din IT&C de 0.18%, cele din Cărţi de 0.32%, iar cele din Jucării de 0.24%.

“Pariul nostru este că tehnologia înseamnă democratizarea şi scăderea barierelor de de acces, simplitate şi costuri reduse. Toate acestea fac posibilă creşterea volumului de colaborări între magazinele online şi afiliaţi şi susţinerea unui cost de până la 5 ori mai mic de către 2Performant. În cei 10 ani de când activăm pe piaţa de marketing bazat pe performanţă, 2Performant a ajutat peste 2000 de branduri să lucreze uşor cu zeci de mii de afiliaţi, persoane fizice şi juridice, din toate specializările marketingului online: SEO, PPC, social media, publishing, blogging, email marketing, influencer marketing sau web development. Colaborările s-au concretizat în peste 295 de milioane de clickuri, 3,280,000 de vânzări generate, în valoare de peste 122 milioane de euro (+TVA) pentru branduri şi au adus specialiştilor peste 6 milioane de euro comisioane plătite prin intermediul 2Performant” a declarat Bogdan Aron, Chief Product Officer 2Performant.

Mai multe detalii despre beneficiile noului feature pe https://odin.earth.

2Performant Network S.A. este o companie de performance marketing din România, care include 2Performant.com (fosta 2Parale.ro), platforma de afiliere disponibilă în Europa Centrală şi de Est şi Edge by 2Performant, agenţie full-service de performance marketing.

Printre cei peste 560 de clienţi 2Performant şi Edge se număra lideri locali cum ar fi Elefant, evoMAG, Nichiduţă, ePiesă, Libris, Cărtureşti, Lensa sau dEpurtat dar şi jucători regionali sau globali precum Orange, Avon, Provident, Zoot, Answear, Vodafone şi Telekom.

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.